marți, 7 iunie 2011

Shopping si altele

Doamne fi laudat si marit!Le-o dat la astia de la scoala prin cap ca azi ar putea sa ne lase cu o ora mai repede acasa...Profitand de acest prilej unic in viata am decis ca ar fi mai interesant sa ma plimb prin oras decat sa merg direct acasa, asa cel putin ma mai prindea si pe mine soarele.Dar soarta a decis altceva.Pe cand ma plimbam io mai cu spor primesc un telefon de la o persoana foarte importanta...maicamea.Din pacate aveam nevoie de o pereche de pantofi noi si tocmai atunci era si mama libera ca sa dam o tura de shopping.Dar trebuie sa recunosc am fost uimit de numarul de pantofi care aratau la fel(diferenta consta doar intr-o cusatura mai altfel).Din fericire nu a trebuit sa umblam mult ca sa imi aflu o pereche...nu-s io asa mofturos in legatura cu chestiile astea plus ca nu prea aveam chef.Maine trebe sa nu uit sa duc cartile...dupa un an in care ne-am chinuit sa invatam din ele acum le lasam la alti fraieri care sa se chinuie sa le aduca la scoala.De asemenea maine am numa ore de dirigentie de la 8 la 11...yey!Cam atat pe ziua de azi...



Serus!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu