duminică, 5 iunie 2011

In deplasare

Azi a fost o zi numai buna de mers la plimbare...Asa ca impreuna cu familia am mers la unchiu meu in...Baia Mare.Desi a trebuit sa ma trezesc dimineata devreme(cam pe la 7) tind sa cred ca a meritat.Ce-i drept ne-o cam luat ceva drumu' pana acolo...noroc ca am avut ipod-ul cu mine si m-am jucat sau am mai ascultat muzica.Dupa ce am ajuns au inceput discutiile de rigoare si toate cele....insa eu eram cam plictisit si daca tot eram in Baia Mare am zis sa profit de asta.Asa ca am decis sa merg la mall-ul ala nou(Gold Plaza) sa vad si eu ce-i cu el.Ma amu ce sa zic...i asa si asa....nu foarte mare da nici prea mic.Insa trebe' sa va marturisesc ca are un cinema fain.Am si fost sa vad ,,Piratii din Caraibe: Pe ape si mai tulburi'', in 3D.Dragut filmu'....nu foarte tulai doamne' dar ok.
Pe langa aceasta minunata calatorie aseara am avut alta intaplare fantastica.Un coleg de-al meu mi-o dat sa vad un documentar intitulat ,,Demascarea industriei muzicale'' pe youtube.Deci.....dupa ce am vazut chestia aia nici el si nici io nu ne-am culcat pana la 5 dimineata.Daca o sa va uitati o sa va dati seama de ce.In fine....In rest a fost ok azi.




Serus!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu