joi, 30 iunie 2011

Romania is my country...

Stiam eu!....Tot timpul am stiut-o insa acum am si confirmarea.La Zalau , mai exact la scoala gimnaziala ,,Gh. Lazar'' s-a dat mita la profesorii din comisie.Se pare ca mama unui anume elev a starnit controverse in randul parintilor dupa ce ca le-a spus sa nu faca contestatie pt. ca o sa le scada notele dramatic la copii, ea insasi a fost surprinsa intrand in scoala pt. a depune contestatie pt. copilul ei (la amandoua materiile inca...cata nesimtire)....insa alaturi de ea mai avea si un plic...Mda....presupun ca acolo se afla mita.Rusinos!Si inca a mai si mers!Cica i-ar fi crescut notele cu un punct la respectivul.Si atunci apare intrebarea: Daca s-a intamplat acolo, unde(in Salaj) s-a mai intamplat?Cine stie ce retardati au sa ajunga la liceele bune doar pt. ca parintii lor au ''pile''.....oare unde se indreapta tara asta?
In fine...ca sa mai uitam de raul din jurul nostru am decis sa caut niste chestii amuzante zic io, pe faimosul youtube.Si tot cautand asa am dat de 2 video-uri relaitv interesante.Primul este mai mult pt. momentele alea cand  pur si simplu nu ai ce face si vrei sa iti mananci creierii la calculator.Al doilea o sa va faca sa radeti orice ati face.Poate ca le-ati mai vazut....Lasati un comment si ziceti-mi care va place mai mult.


Serus!...

2 comentarii: