joi, 2 iunie 2011

Cald azi

Dupa cum poate v-ati dat seama azi a fost o canicula infernala...daca acum e asa apai ma gandesc ce a fi in mijlocu' verii....o sa se evapore apa in sticle.Dar totusi am profitat de vremea excesiv de frumoasa de afara si am mers pana in parc sa imi incerc rolele.O mai venit si cativa colegi de clasa si am inceput sa ne plimbam toti, prin oras....parca eram ceva gasca de'aia periculoasa rau...
Era sa pic in mijlocul trecerii de pietoni cu rolele mele....daca va ganditi ca sunt un nepriceput sa stiti ca io nu am role de'alea cum are fiecare...a mele is ase', mai ciudate..De asemenea o chestie interesanta azi o fost faptul ca am mers la bisericca in ora de religie.Dar din nush ce motive nu m-am putut concentra...poate o avut legatura cu faptul ca noi ne uitam care are paru' sau mustate mai faine...dar o fost fain.Sper sa fie si maine vreme faina ca vreau sa ma m ai dau cu rolele...si cine stie poate ma mai intalnesc cu ceva colegi.Sa speram....


Serus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu