vineri, 10 iunie 2011

Inceputul sfarsitului...

Joia neagra...ultima zi din generala,s-a dus precum se duce zapada intr-o zi de iulie...Au trecut 8 ani frumosi din viata mea si a altora...colegi, prieteni, profesori si alte cunostiinte.Nu va voi uita niciodata!Promit sa va intalnesc cat mai des si sa imi amintesc de voi in fiecare clipa a vietii mele...Dragi colegi,daca cititi asta sa stiti ca asa cum am fost,am fost o clasa unica,un colectiv bazat dar mai presus de toate...am fost, suntem si vom fi...O FAMILIE!Chiar daca soarta si drumurile vietii ne vor desparti, eu sper ca cel putin in inima si in  minte sa fim impreuna .In astfel de momente as fi in stare sa dau ani din viata mea doar ca sa prelungesc momentele alaturi de voi.Imi vor lipsi toate acele dimineti petrecute cu voi,povestind despre una alta...Si cand privesc inapoi nu imi vine sa cred ca timpul a fost atat de grabit si a trecut peste noi pur si simplu...De asemenea as vrea sa le multumesc si profesorilor/profesoarelor si doamnei invatatoare pt. tot ce au facut in acesti 8 ani.Le multumim pt. faptul ca ne-au indrumat pe calea vietii si ca si-au sacrificat nervii,plamanii si timpul ca sa ne invete cate ceva.
Acum,dupa cum am mai spus totul depinde de ce vom alege sa facem in continuare,...s-ar putea ca unii dintre noi sa nimerim la acelasi liceu, altii poate nu vor dori sa-si aminteasca de generala...oricum ar fi eu unul sunt trist ca nu am putut face mai multe lucuri alaturi de colegii mei.Dar cine stie...poate ca intr-o zi se vor intampla si astea...,,I'm not strong enough to stay away''...e prea devreme ca sa spun la revedere...pt. ca ne vom mai vedea.Asa ca va spun:PE CURAND!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu