luni, 27 iunie 2011

Nothing...

Azi am avut parte de o dezamagire profunda.Dupa ce ca a trebuit sa ma trezesc pe la 8 si un sfert dimineata, ca sa pot sa ma duc la scoala sa vad rezultatele dupa contestatii, am ajuns sa-mi dau seama ca mai bine as fi dormit.Nimic!Pur si simplu nimic.....nu mi-o crescut nota deloc....Dezamagire totala.Ei asta e!Va trebui sa ma descurc cu notele astea asa cum sunt.Privind partea buna a lucrurilor, mi-am facut astfel plimbarea de dimineata si astfel am devenit cu 0.00000001% mai sanatos.Yey!In fine...Trecand la chestii mai importante, tot azi am mers pana la Cosmote sa vad de ceva telefon ieftin si bun.Nu de alta dar in curand imi expira abonamentul la Orange si sincer sa fiu m-am saturat sa fiu controlat de ,,portocale'' asa ca ma duc unde probabil voi gasi o oferta mai buna( sper io).Insa inca nu m-am hotarat ce sa imi iau, dar probabil va fi ceva nokia de-asta cu touchscreen....cce sa faci, nu ne e bine cu ele dar nici fara ele nu putem fi.Eeh cam atat!


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu