miercuri, 15 iunie 2011

Just walking

Astazi a fost o zi in care daca aveam un pedometru la mine sigur ar fi facut scurtcircuit.Am umblat azi de n-am avut noroc...intai a trebuit sa caut in tot centrul Zalaului o pereche de casti pentru PC, dar fara microfon....si nu stiu cum se face dar se pare ca nimeeni nu mai face casti de'alea...asa ca pana la urma m-am vazut nevoit sa ma adaptez si sa iau o pereche cu microfon.Dar nu stiu ce m-a apucat dupa aia ca in loc sa ma duc acasa m-am hotarat in mod inconstient sa ma plimb prin oras fara vreun motiv anume....Ce-i drept nu prea m-a deranjat,deoarece am mai vazut si eu cate ceva prin oras...De exemplu la o trecere de pietoni am avut placerea de a vedea un grup de 3 jmecheri de'astia cu paru' lins si manele in telefon...dupa ce m-am uitat cu scarba la ei mi-am indreptat privirea spre trotuarul lor.Atunci am inceput sa rad in hohote ca un nebun( noroc ca nu mai era nimeni langa mine)....motivul?Dintre cei 3 magnifici 3 aveau niste tenisi de un roz incredibil...am ramas uimit de cat de mult te poti injosi cu buna stiinta,....is curios ce au aia in creier....Probabil tot ceva lume roz si plina de curcubeie =)).In rest totul o decurs cum ar trebui sa decurga o plimbare...


Serus!...

Un comentariu:

  1. De-ar fi problema legata doar de umblatorii smecherasilor n-ar fi in principiu prea grav. Ar fi strict o problema legata de culoare si de gust,estetica. Ce ma intriga si imi place ca ai sesizat este faptul ca ne travestim nu doar pielea(hainele) dar ne si forjam in tiparele si tipologiile "absolut necesare" ale societatii, incercand sa parem ceea ce nu suntem de fapt. Ne "unisexam" inutil...ca sa facem pe plac nu vocatiei si firescului,naturalului, ci dand cezarului(in cazul nostru: grupului de interes,manelisti,cocalari,smecheri,etc etc)aportul nostru cel mai la indemana: prostia. Nu am nimic cu asfel de pers dar pentru mine sunt niste simboluri care se conjuga: smecher=manelist=atrofiat=roz.Data viitoare sa ai mare grija cu plimbarile.Directia in care se indreapta alesii nostrii imi spune ca nu peste multa vreme o sa avem un microclimat mai mult decat perfect in care "rozul" va fi culoarea care va face diferenta, indiferent de cel ce o poarta.Si crede-ma ca pentru cei mai multi rozul nu va fi atat de roz prea curand. PS: Fain blog si bafta multa la examene si sa aungi la liceul pe care ti-l doresti.Nu ca imi fac probleme pt tine din pct asta de vedere,dar asa este urarea. ;)

    RăspundețiȘtergere