vineri, 3 iunie 2011

Ioii

Apai tare ciudat o fost azi....desi ma bucur ca ii vineri si ca mai sunt cateva ore pana intram in miezul week-end-ului trebuie sa marturisesc ca nu m-am simtit niciodata atat de speriat cum am fost azi.M-am hotarat  sa mai dau o tura cu rolele prin oras, cum tot aveam de mers undeva,am zis sa o fac cu stil....buunnn.Acuma' drumu' incolo o fost usor si sigur...da' mie mi-o trebuit sa vin pe altu'.Pe drum am vazut niste fete si mi-am zis ia sa ma dau in stamba...trotuaru' era asa mai denivelat si ingust  plus ca eram la nici 50 de cm de drum...Si pe cand ma dadeam io mai bine dau intr-o groapa si ma invart un pic in niste scheme nevrute mai mai sa ma duc in strada sa ma calce o masina care atunci trecea pe acolo....Le-am si dat jos dupa aia.Nu stiu daca o sa le mai port...poate le vand..
In fine...multam lu' Dumnezo' ca am scapat intreg.


Serus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu