sâmbătă, 31 martie 2012

The road awaits

Saptamana "Scoala atfel"...ce interesant suna ideea asta de proiect.Pacat ca n-o sa pot asista si eu la activitatile din zilele alea. As fi vrut sa vad ce vhestii interteresante o pregatit profesorii, mai ales ce ar face profu' de mate.Dar se pare ca n-o sa am ocazia asta.Poate am noroc la anu'.
De ceva timp incoace am impresia ca vantul vrea sa smulga Everestul din loc.Sufla si nu se mai opreste!Daca continua sa creasca in intensitate cu fiecare zi, ar putea ajunge sa ne ridice pe sus.Atunci am fi toti Superman si am zbura pana unde avem de mers.Mai greu ar fi sa aterizam.Si atunci firmele de transport aerian ar da faliment.Si probabil orice alte firme de transport....vreau sa zic, cine naiba ar mai vrea sa mearga cu masina cand ar putea sa zboare pana la servici/scoala/etc.?Is curios cum ar rezista un zmeu acuma daca as incerca sa-l inalt...cred ca ar trebui sa fie facut din fibra de carbon ultra-usoara ca sa reziste,
Acuma sper sa nu continue si saptamana viitoare ca atunci se duc cam toate activitatile "saptamanii altfel".Am auzit ca o sa faca excursii si tot felu' de ecologizari....acuma io o sa incerc sa ma distrez la Bucharest City....sau pe unde ne-or caza astia care se ocupa cu olimpiada.Partea buna ii ca mergem cu trenu'.si peste 1 ora si cateva minute.Sper numa ca am impachetat ce era mai necesar, ca daca am uitat ceva nesemnificativ nu-i bai...dar daca imi uit periuta si pasta de dinti: II TRAGEDIE!
 Oricum trebe sa fiu cat mai odihnit ca sa nu adorm pe tren pt ca probabil o sa ma trezesc intr-o durere de spate sau de altceva, si n-am chef.Prefer sa dorm cand ajungem acolo.

DANCE WITH THE DEVIL
Hear the devils cry
It’s time to say goodbye
No one can hear you scream
This isn’t a dream
Hold on tight or else you’ll fall
Say your prayers before the dawn
Hide from all that will remain
After I release my rage.
Don’t tell anyone
It’s too late for them to run
Why aren’t you listening
Why are you still staying?
I’ll go straight to hell
And release my spell
Enchanting all the world
You’ll watch how they succumb
Why are you making me
Feel so guilty?
Why can’t you explain
Why won’t you remain?
Bring down the calamity
Leave again the room empty
No survivors, nothing left
Repel me until my death
My tombstone will shine so bright
In the winter’s cold moonlight.
Just let me hear our song
One more time before the crown
Of pain and evil will be put on me.
Dance with the devil!
My beauty…

Si ca sa radeti inainte sa plecati:
 Doi purici se întâlnesc pe plajă.Unul tremură de frig rău de tot.
-Ce-i cu tine ,mă ...de tremuri în halul ăsta ?
-Acum am sosit şi am călătorit pe mustaţa unui motociclist 200 km ca
să ajung aici .Am crezut că voi îngheţa pe drum .
_ Vezi, dacă eşti prost ? Eu dacă vreau să călătoresc ,în primul rând
aleg avionul pentru că este cel mai rapid.Pentru asta ,merg la
aeroport, intru în toaleta de femei ,mă bag în chiloţii unei dame şi
de aici încolo...confort total .Mă întind comod pe blăniţă la
căldurică şi de obicei trag un pui de somn până la destinaţie .Fă şi
tu la fel data viitoare.
Trec două luni şi cei doi se întâlnesc din nou tot pe plajă şi unul
din ei din nou tremură de frig .
-Ce-i cu tine din nou ? Văd că nu m-ai ascultat .
-Ba dimpotrivă am făcut exact cum m-ai sfătuit .Am mers la aeroport,am
intrat în toaleta de femei,m-am băgat în chiloţii unei blonde
trăsnet,m-am întins pe blăniţă la căldurică şi imediat am adormit
-Şi atunci ?
-Ce crezi , unde eram când m-am trezit .......tot pe mustaţa unui motociclist

Ei, cei care o sa aveti parte de saptamana altfel sa va distrati si restu' pregatiti-va ca minten vin Pastele.
Serus!...

2 comentarii: