marți, 20 martie 2012

Here comes the money

O sa incep cu o veste interesanta.La inceputul lunii m-am inscris la un concurs de poezii, gazguit de un site online.Am zis ca merita sa incerc macar.Nici nu m-am gandit ca as putea sa castig chiar locul I.Deci, daca o luam logic, am castigat primii mei bani din scrieri.Yipii!Singurul inconvenient este faptul ca nu is cash, ci un voucher de 25$ pt www.amazon.com, deci pot sa-mi iau doar ceva de acolo.Insa incercand sa gasesc ceva, am aflat ca transportu' costa mult.Si cand zic mult nu ma refer la 5$...ma refer la vreo 10-15$.Pai atunci imi raman doar 10$ ca sa imi fac cumparaturile.Si ce as putea sa imi iau: hartie igienica la super oferta?Eh, in fine, o sa mai caut niste oferte poate mai diversific pretul.Oricum ii foarte tare chestia.


FIRST LOVE
Let’s walk among the stars
In the night’s silent chant
Surrounded by seraphim
With fire wings
And harps, to sing
The melody of my heart
The one I sing when we’re apart

But you’re cold
Then we won’t go.
We’ll descend to the mountain
And lay by the fountain

The sharp peaks that rise in the horizon
Are as mighty and majestic
Like my feelings for your fantastic
Aura and charming eyes,
Dark black hair,
Soft red lips
That I want to kiss.

Yet you seem sad
As you want to be closer to land.
Then we shall go
To the meadows.

Let’s sleep in the tall grass
And listen to the nature’s bass.
Just feel the wind’s soft touch
I know it may not seem much,
But believe me when you’ll see the rest
All your worries will be left
Behind you, in the past.

Your spirit looks depressed;
With a quick grasp
You take my hand and drag me
Into the sea.

The soft sand tickles my toes
From my heart, I give you a rose
A sign of my affection,
It’s little, just with a symbolist look
For there are no words in any book
To describe what I feel for you.

Now you cry
Jump in my arms and yell:
‘After this day you’ll go away!
Then what will I do
Without you?’

I just want you to close your eyes
And stop the tears
Run inside the closest dream
And turn it into the first time
We walked, by the seaside;
Remember that kiss?
For me , it was the greatest bliss
For me you are the one
The only
My dearest and first love.
If I’m not with you,
Think of me that way
And no matter what others say
Remember:
First love is never forgotten.

Cu asta am reusit sa castig.Nu stiu cine m-o votat, nu stiu de pe unde is dar le multumesc si sper ca le-o placut ce o citit.Acuma singura dilema e ce as putea sa fac cu banii?
Oi gasi eu ceva.Pana atunci imi ocup timpu' cu fizica, sa fiu pregatit cat de cat pentru Olimpiada Nationala.Ca am fost saptaman trecuta, sau mai exact week-endu' trecut la un concurs si nu m-am descurcat chiar bine.Asa ca vreau sa recuperez si sa iau macar o mentiune.Sper numa sa si reusesc.Partea faina ii ca pot sa fac pregatire in laboratoru' de fizica, deci scap de ore.Partea naspa ii ca o sa am de recuperat o tona de lectii si de alte chesti.Bine ca nu dam lucrari sau alte prostii importante.

Mă scuzaţi Părinte, mi-aţi face un mare serviciu?
- Desigur, Copila mea, cu ce te-aş putea ajuta?
- Mi-am cumpărat un depilator electric excelent; am plătit foarte mult pentru el. Depăşeşte cu mult limita de valoare a scutirii de vamă şi mă tem că mi-l confiscă. Dar dumneavoastră, Părinte, aţi putea să-l treceţi la vama ascunzându-l sub sutană.
- Cu adevărat, aş putea să-l trec, dar te previn că încă niciodată n-am fost în stare să mint.
- Dar dumneavoastră aveţi o faţa atât de cinstită încât nici aşa nu vor întreba nimic, spuse tânăra şi dădu depilatorul preotului descumpănit.
După aterizare, la vamă:
- Părinte, aveţi ceva de vămuit? Întreabă ofiţerul vamal.
- Din creştet până la brâu n-am nimic de vămuit, fiule.
Acest răspuns bizar trezeşte suspiciunea vameşului aşa că întreabă mai departe:
- Şi sub brâu?
- Păi am ceva magnific făcut pentru a servi femeilor, dar nu a fost folosit încă niciodată.
Vameşul râde cu lacrimi:
- În regulă, treceţi mai departe.Urmatorul!

Sper ca va delectati cu soarele asta proaspat aparut cu ocazia primaverii.Bucurati-va cat mai putem de vremea asta echilibrata.Ca o sa f\vina canicula si ne-om blestema hainele ca ne tin de cald, si ne vom dori sa simtim frigu' din iarna.

Serus!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu