vineri, 2 martie 2012

Mini heart attack

Deci cred ca saptamana asta am fost mai aproape de un infarct decat am fost in toata viata mea de pana acum.Joi, mai exact, profu' de mate o decis sa ne asculte la trigonometrie.Toate bune si frumoase.Problemele care le-o dat erau destul de normale, plus de asta te mai ajuta tot din minut in minut....dar cand terminai te rugai sa nu-ti puna intrebarea care avea sa iti semneze sentinta la o medie traumatizata."Caietul de teme".....nu-i bai, caiet am avea, problema e de teme.Stiti, profu' nostru ii mai special.El cand incepem o lectie noua,un alt capitol si ar trebui sa ne dea teme ca sa intelegem noile notiuni si asa, el nu ne zice cam ce am putea sa facem, ci pur si simplu "Aveti ce face pe data viitoare...de la pagina 202...mai aveti si la 204....aaa, uite aici la 208".Si noi stam si ne uitam mirati la hieroglifele din carte, si ne gandim daca pe undeva scrie si traducerea.Si apoi ajungem acasa si dupa ce ne chinuim o ora sa descifram, vedem ca nu reusim de nici o culoare.Asa ajungem noi sa mergem cu temele facute ambiguu, notiunile zero si frica la maxim.Deci, revenind la ziua de joi, nimeni nu-si facuse ceva pt ziua aia, pt ca.....nu ne-a zis ce sa facem.Asa o ajuns profu' sa dea numai note de 5 si 6.Pana acum am reusit sa scap, ca i-o ascultat doar pe cei cu 1 nota.Insa acum ca majoritateas clasei are 2 note, cred ca mi s-o dus norocul.Sper numa sa fiu pregatit si sa nu mai stau ca pe spini cum am facut joia asta.
Ducand subiectul la o cu totul alta tema, A VENIT PRIMAVARA.Zapada o sa se topeasca, si noroiulk va balti pe drumuri.Pasarile se vor intoarce si va fi mai mult gainat pe statui, si pe masini.Si ce mod mai bun de a sarbatori aceasta trecere de la frigul inghetat al iernii la pamantul umed al primaverii, decat cu o "sarbatoare".Martisorul.Ziua in care toti impart si primesc mici atentii camuflate in obiecte facute de mana sau cumparate de la chinezi, care infatiseaza( sau asa ar trebui) simboluri ale primaverii si fericirii.Trebuioe sa recunosc ca, de la an la an modelele devin din ce in ce mai reusite.Insa n-ai cum sa invingi bucuria care ti-o aduce un hornar cu joben negru, sau un ghiocel de ceramica si cu putin sclipici.Cu ocazia asta am raspandit bucurie cu Crucea Rosie pe la centrul de copii din Zalau( Centrul "Speranta").O activitate incitanta si plina de experiente, care m-a ajutat totodata sa scap de monotonia unei ore de chimie.Jos palaria in fata organizatorilor!
Acuma, perioada asta e presarata de diferite evenimente speciale.Dupa 1 martie, vine la scurta distanta Ziua mamei/femeii.Acuma ii momentul ca barbatii sa isi stoarca economiile ca sa arate ce simt, sau macar ce vor ei sa simta.Trebuiesa ma gandesc si eu la ceva cadou pt mama....Uuu, aproape am uitat.Afland din surse sigure fatul ca de 1 martie ii ziua lu' diriga, am decis ( ma refer la clas IX-G) sa ii facem o mica surpriza, si sa-i luam un tort ca sa-i aratam cat de mult o pretuim si alte alea...bineinteles, am organizat totul pt ora de biologie, ca sa scapam cu ocazia asta si de o mica plictiseala.Si bine am facut.Doamna diriginta, cum era de asteptat de altfel, a impartit tortul cu noi.Deci in loc sa ne tocim creierii cu probleme si boli ne-am delectat simturile cu tort de ciocaolata!

I am a fool

Don’t drag me to the terror
Just put me under your spell
The blades of time cut a piece of my heart every time
When you’re away.

Don’t run from me again
Don’t let the darkness catch me
I’ll extinguish
Without your love.

Every time we kiss
Your lips leave a mark on my lips
Every time you say goodbye
A small part of me dies.

I’m confused
Your mysterious ways seduce my soul
To see you gone forever
That’s my worst nightmare of all.

I don’t know what to do
This feeling is so new
Complex, diverse and unknown
It needs to be explored.

I am a fool
That thinks to much
And you’re the one
That keeps my mouth shut
With your lips.
Cineva mi-a sugerat un experiment la chestia de mai sus: sa fie citit de la coada la cap si tot are un sens asemanator.Sincer mie mi se pare cam ciudat, insa poate voua o sa va placa.Incercati!

Love was here
 
Love was here
Isn’t it clear?
Can’t you see
All the pain and misery?
All the shredded pieces of a broken heart
Laying on the floor of a lonely soul
That cries
That suffers
That wants more…
Where are those days of joy
When the girl loved the boy?
Where’s that magic spark
That leaved a mark
With it’s burning flame
All those nights
Of golden sights
When the moon was a silent guardian
Watching over the narnian
And his only love.
Stars shinning in her eyes
Happiness, the only thing in their minds.
A soft touch
A gentle kiss
What a bliss…
And now
Forsaken is the one
That loved more than he could bear
Chained in the dark corners of himself
Wishing he could die right now
To end the horror
To ease the pain
To forget…
But out of a sudden
A light from the one he once lost
Smiles once more at his petrified face.
Like a dove
Gliding down on the wings of love
An angel comes to heal his wounds
A well known face
Full of grace
A lost hope saved his soul.

The waiting is over
They met again
Their lips reunited
Their hearts beating together
He embraces her
Stronger and stronger
Swearing he’ll never let go
And she tells him
Not to fear anymore
Because nothing can come between them
And then thy kiss
Again…

Trebuie sa incep sa-i trimit material si la profa de romana, ca saptamana viitoare incepe sa editeze revista si o zis ca daca nu contribui o sa regret....sau cel putin asta reiese din insistenata cu care imi cere sa ii trimit material.Plus ca se poate sa merg la nationala la olimpiada de fizica....POATE...da' profa mi-o zis ca daca ii sa merg, trebe sa ma pregatesc psihic pt pregatire.Ei, sa vina!

Doua blonde de Bucuresti, dupa noaptea de Revelion, se intorceau acasa. Afara, un frig de inghetau pietrele, ele imbracate subtirel, ca de la petrecere...ce sa mai, erau deja blocuri de gheata. Taxiuri, nici gand, toti taximetristii acasa, cu familia, transportul in comun era inexistent, pana acasa cale lunga...
In drumul lor, un depou RATB. Una din ele e lovita din senin de o idee geniala... Nu sta mult pe ganduri si ii spune celeilalte:
- Fata, pe buna dreptate se spune ca suntem proaste. Hai sa furam un autobuz sa mergem pana acasa!
- Ca bine zici, fata! Hai! Eu intru in depou sa fur unul, tu tine de sase!
Zis si facut, prima ramane afara sa supravegheze zona, cealalta intra sa fure autobuzul. Si sta cea de-afara un sfert de ora...o jumatate de ora...o ora... Rebegita de frig, intra sa vada ce s-a intamplat, de ce dureaza in halul asta?! Intra si o vede pe a doua blonda stand in fund pe jos intre autobuze si plangand...
- Ce s-a intamplat, fata, de ce plangi?
- Uite, nu gasesc nici un 135 sa ne duca acasa
Sta pe ganduri prima blonda si zice:
- Draga, dar tu esti chiar proasta rau. Nu puteai sa furi un 226 si mai mergeam 2 statii pe jos?

Sa aveti o primavara faina si tot ce va doriti!

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu