luni, 9 aprilie 2012

Back in my world

Stiu ca ii cam tarziu sa va anunt dar.....Am venit acasa!!! Asta se intampla sambata dimineata pe cand abia ma terzeam in vagonul cuseta, dintr-un somn putin anormal, dormit intr-un spatiu restrans care nu permitea loc de miscare.Dar am rezista.Multe tare n-am prea facut la olimpiada, atata ca am facut si eu prezenta.Is o dezamagire totala pt judet....da' sa lasam, se repara la anu'.De cazat, am fost cazati la o pensiune la margine de bucuresti, pe langa ceva periferie, la 1 km distanta de cea mai apropiata statie de microbuz. Asa ca de fiecare data cand am vrut sa mergem in oras sa mai vedem si noi civilizatia trebuia sa facem jogging vreo 15-20 de minute, dupa care asteptam in caldura primu' microbuz care venea si pe care scria Bucuresti.Chestia ii ca nu era numai unu, ci mai multe...si nu te duceau toate pana in acelasi loc.Si cand am luat altul am avut de mers si mai mult pana sa dam de un mall, ca doar de', am venit in Bucuresti, cum sau ne uitam la ceva mall.Si am gasit ca norocu' unu prin apropiere, care avea , laudat fie Domnul, cel mai smecher cinema din Bucuresti.Asa ca primu' lucru o fost sa vedem un film 3D, nu conta care:)) sau cam asa ceva.Dupa aia ne-am plimbat sa ne holbam si noi la ce era pe acolo, am vizitat gradina botanica, ne-o dus organizatorii la ceva manastire care avea un nume atat de ciudat ca si daca imi pui cutitu' intre craci si ma ameninti ca ma asezi pe el, nu imi pot aminti cum ii zicea.Am fost apoi la Palatul Mogosoaia unde am putut sa ma plimb nestingherit prin cateva camere ca ghizii erau ocupati cu gramada mare de elevi.Si in final am "aterizat" la Snagov la ceva hotel ca sa participam la masa festiva.Care pana la urma era o masa in cadru festiv, ca nu prea am avut ce manca.Insa am primit prajitura cu mere, lucru care compenseaza oarecum lipsa mancarii.Si cand nu aveam ce face jucam mima, mafia carti si tot felu'. Cred ca am invatat vreo 5 jocuri noi cat am stat acolo si am atins nivelu' 10 din 20 la mima.Trebe sa recunosc, o fost o experienta interesanta si speciala, pe care sper sa o traiesc cat mai des.
Acuma o venit vacanta in sfarsit! Putem sta acuma linistiti seara, fara sa ne terorizam psihic cu faptul ca maine am putea fi urmatoarea victima a catalogului.Insa toate au pretul lor: trebuie sa participam la pregatirele pt sarbatori.Acuma, partea asta poate fi mai placuta sau mai naspa , in functie de ce avem de facut.Io sper ca toti sa avem chestii cat mai placute de facut.

NEAR ME

Nothing left to my control
There’s nowhere for me to go
No tomorrow for me today
Just the things of yesterday
Joy and hope will soon be gone
Dear God wait, and will come
I haven’t seen her today
Therefore I can’t die, no way!

If you send the angels to take me
I’ll tell them to go to the red sea
So that I can see her once more
Before I go
Love her again
Like never before.

It has been too much since we
Kissed goodbye for eternity
Now I lay in the abyss
With not even one bliss
To bring the smile back to me
Trapped forever in insanity.

Struggling to survive the pain
I will try to bear the hate
I’m the king of hearts
And you’re my queen of spades
Together we can win this game
Just stay…

But you are gone from my life
Took away all but my cry
That can be heard only by me
In my dreadful  sanity
Your memory fades to gray
Your soft voice I won’t obey.

But why are you doing this
Why won’t you leave me in peace
Why are my feelings for you
Overcoming what I do
Never leaving me alone
Together with me until I go.

Yet after a long waiting
It’s you that appears in my dream, or am I mistaking?
Like a shadow in the dark
In a gown white as chalk
With your smile on your lips
Oh, just let me give you kiss!

Don’t ever go away again
Don’t scare me to my death
It has been enough for me
To wait you an eternity
Now I’ll keep you close to me
Near my loving heart you’ll be.

Ma gandesc cu groaza la cat o sa am de recuperat in vacanta asta.Si la faptul ca in prima zi ma asteapta un test la logica, pe care l-am ocolit cu stil dar de care nu scap.Si poate unu si la chimie...vai, de capu' meu.Ce vacanta ii asta in care trebe sa inveti?Acuma am decis ca in prima saptamana sa ma apuc de un mini proiect de vancanta si pe care sper sa-l termin intr-o saptamana.O sa v-il arat cand e gata.Si vreau sa mai citesc ceva, ca mi-e dor de carti....sa simt coperta in mana si sa dau paginile cu viteza constanta.

Bancul vieţii.

În prima zi, D-zeu a creat câinele şi i-a zis:
- În fiecare zi să stai în uşa casei şi să latri la oricine intră în casă sau trece prin faţa ei. Pentru asta îţi dau 20 de ani de viaţă.
Câinele a răspuns:
- E prea mult pentru a sta şi a lătra. Ce-ar fi să-mi dai doar zece ani şi să-i păstrezi pe ceilalti zece?
Şi D-zeu a fost de acord.

A doua zi, D-zeu a creat maimuţa şi i-a zis:
- Înveseleşte-i pe oameni cu maimuţărelile tale şi fă-i să râdă. Pentru asta îţi dau o viaţă de 20 de ani.
Maimuţa a zis:
- Să mă maimuţăresc vreme de 20 de ani? Asta-i destul de mult! Ce-ar fi să-ţi dau 10 ani înapoi cum a făcut şi câinele?
Şi D-zeu a fost de acord.

A treia zi, D-zeu a creat vita şi i-a zis:
- Tu să mergi toată ziua pe câmp cu ţăranul, să suferi de arşiţa soarelui, să ai viţei şi să dai lapte să poţi întreţine familia ţăranului. Pentru asta îţi dau 60 de ani de viaţă.
Vita a răspuns:
- Asta e o viaţă destul de grea.C e-ar fi să păstrez 20 şi să-ţi înapoiez 40?
Şi D-zeu a acceptat şi de această dată.

În ziua a patra, D-zeu l-a creat pe om şi i-a zis:
- Mănâncă, dormi, căsătoreşte-te şi bucură-te de viaţă. Pentru asta îti dau 20 de ani.
Dar omul a zis:
- Numai 20 de ani? Este posibil să-mi dai mie cei 20 de ani ai mei, cei 40 pe care ţi i-a înapoiat vita, cei 10 de la maimuţă şi 10 de la câine, pentru a avea o viaţă de 80 de ani?
- Sigur! a zis D-zeu , tu ai cerut-o!

Acesta este deci motivul pentru care în primii 20 de ani mâncăm, dormim, ne jucăm şi ne distrăm. Următorii 40 de ani muncim ca vitele în soare ca să ne întreţinem familiile. După care ne maimuţărim timp de 10 ani ca să ne bucurăm nepoţii. Iar ultimii 10 ani îi petrecem pe prispa casei lătrând la toată lumea.
  
Mda..cam interesant mesajul.Ei sa ne pregatim pt cele ce vor urma.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu