sâmbătă, 24 martie 2012

More and more

Se pare ca fenomenul blogeristului se raspandeste ca si polenul primavara.Un lucru destul de bun zic eu, mai ales daca cei care isi fac blog o fac din placere.De curand am descoperit ca un prieten de-al meu a trecut de partea acestui stil de exprimare, si anume blogul.Aici puteti sa mergeti, si chiar va rog sa o faceti, ca sa-i vedeti blogul.Inca e la inceput asa ca luati-o mai usor.Din cate am inteles vrea sa faca un blog pe care sa posteze poze de'ale sale, el fiind un fotograf( amator zice el dar eu l-as clasa mai sus de majoritatea amatorilor).Asa ca daca vreti sa va incantati ochii cu niste arta fotografica, puteti oricand sa faceti o vizita si sa lasati un comment.
In alta ordine de idei, azi mi-a sosit super-mega-extra-fantastica bratara de pe amazon.com.Pana la urma am ajuns sa-mi iau bratara asta, avand in vedere conditiile de plata atat de complicate.Dar chestia care m-a impresionat o fost rapiditatea livrarii.Vreau sa zic, cred ca luni sau marti am comandat-o si deja pe vineri o venit.Si o venit din Marea Britanie!Cand te gandesti ca uneori aici in Romania ii trebuie uneori unui pachet cam o saptamana sa circule de la un capat la celalalt al tarii, si asta o venit de peste mari si tari in 4 zile.Si ii faina, o meritat banii, dar n-o costat destul.Am ramas cu 10$ in cont si n-am ce face cu ei.De facut pui n-o sa faca oricat mi-as dori, asa ca cel mai cuminte e sa-i las sa astepte pana ce se mai iveste ceva ocazie ca sa le aduc companie.

 The puppet and the puppeteer
Whisper
Slowly in my ear
Play with my
Every feeling
I’m your puppet
You’re the puppeteer
Master and creation
Love with hesitation.
Should we continue
Or maybe we should do something else…
But then,
Who will manipulate my strings?
I’ll lay down on the table
Or worse, on the floor
And stare into desperation
While waiting for the end
No one to guide my every step
Oh, what a torture that will be
No more dancing at the sunset
Just crawling in agony.
At least take me with you
And turn me into something else
Maybe a king from a game of chess
And you’ll be my queen.
But in this game
The king must die
To save his love
To help her survive;
In black and white
We’ll carry the fight
Us, united by love
The others, divided by lies.

Why do we still hide,
If the sun has set?
And the moon is rising
To protect
Our identities from the outer world
For we are forbidden
To love in this world.
Don’t worry
I’ll face their wrath
And tell them the truth
So that they’ll leave us alone
Before the sickness of fear
Will make something brake.

Now shush my dear
Close your eyes
And be guided by my voice
In this morning of rejoice
‘Cause we’re together again
Just feel the burning flame of my heart
Hear my every thought
Become part of me
Let me carry the misery
The pain, the agony
While you give me
Immortality.

Trebe sa recunosc, de cand cu fizica n-am prea avut chef de altceva.N-am mai scris, n-am mai cantat la chitara, abia daca mai fac altceva.Dar nici fizica nu prea inteleg ce fac, si ma simt asa de naspa stiind ca tot fac dar in zadar.Acuma, mai am o saptamana in care sa acumulez cat mai multe notiuni si chestii.Da Doamne macar o mentiune sa musc si io, si is cel mai recunoscator!

 Accident la golf. Doua femei joaca golf si se distreaza de minune pana cand una dintre ele trimite mingea exact in mijlocul unui grup de barbati. Din nefericire, unul dintre ei cade secerat la pamant, zvircolindu-se de durere cu ambele maini intre picioare.
 Femeia fuge la el, isi cere mii de scuze si il roaga sa-i permita sa-l ajute pentru ca, intamplator, este asistenta medicala.
- Nu, multumesc, in citeva minute am sa-mi revin, sopteste barbatul, cu mainile tot intre picioare. Simtindu-se teribil de vinovata, femeia ii da miinile usor la o parte, ii desface cu mare grija fermoarul pantalonilor si incepe sa-l maseze in zona genitala.
 - Va simtiti mai bine? il intreaba la un moment dat.
- Da, mult mai bine, geme tipul. Dar degetele de la mana tot ma dor ca naiba!


Serus!...

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu