luni, 8 august 2011

Top 10

M-am intors din vacanta mea cea minunata.A fost fain si cum trebe.Soare cat vrei, apa calda si curata, ce mai: Numa' fain pt. distractie.Acuma ca sa sarbatoresc cumva am decis sa fac un top 10 cu cele mai faine desene din copilaria mea.Unele dintre ele s-ar putea sa nu le recunoasteti sau se poate sa fie de mult anulate.Nu conteaza.Datorita minunatiei intitulate ,,Youtube'' si ,,Google'' mai avem acces la ele.Tin sa metionez ca nu sunt ordonate neaparat in ordinea ,,care ii mai fain'', ci pur si simplu de la 1 la 10.
10.TOM &JERRY
Un clasic al copilariei noastre.Din fericire inca mai apare pe la T.V. si am mai vazut desene din ce in ce mai modern facute cu aceste 2 personaje care putem spune ca ne-au marcat copilaria.
9.DEXTER'S LABORATORY

Vai cat de mult imi placeau desenele astea.,,Ce face butonul?''...BOOM!
Intotdeauna m-am intrebat de ce se foloseste un buton de autodistrugere....
8.EEK THE CAT (PISOIUL EEK)

Un motan linistit cu o viata am putea spune rebela.Bietul de el...mereu si-o lua de la cainele ala Sharkie.Nu era episod in care sa nu sfarseasca cu o contuzie, vanataie sau julitura noua.
7.JOHNNY BRAVO

,,Uite ce pectorali am: HU HA HU!''
Si totusi nu isi gasea niciodata o fata pt. el.Dar cu toate astea reusea sa ne faca sa radem de fiecare data.
6.INSPECTOR GADGET

Omul asta era o figura si jumatate.Reusea sa intre in niste belele de care habar n-avea.Si totusi de fiecare data scapa cu bine.Era amuzant si in acelasi timp relativ idiot...dar ce te poti astepta de la un ,,robocop''.Avea totusi momentele lui.
5.KIDS FROM ROOM 402

Deci copii astia erau mortali.Nu poate fi descris cat de grozavi erau si cat de mult trebuie apreciati.
4.JUSTICE LEAGUE

EPIC! Atat am de spus.Asta a fost un serial de desene nemaipomenit si care din pacate a incetat.Indiferent cat de violent era, cat de sangeros sau fara noima era probabil ceva ce nu o sa se mai repede prea curand.
3.BATMAN FROM THE FUTURE

Desenul asta avea o grafica si o rezolutie si o concepere de neegalat.Cred ca singurul lucru care il cam lipsea era un fir narativ mai solid.Dar in rest avea de toate: grafica, culori etc.
2.THE TICK

Hilar!De-a dreptul hilar.Era ceva nemaipomenit la desenul asta.Era ..nush...nu avea eroi extrem de extravaganti, dar erau nemaipomeniti in ceea ce faceau.Comicul si gluma erau la ordinea de zi aici si imi pare rau ca nu gasesc variante in romana cu desenul asta( daca reusiti voi va rog sa imi ziceti)
1.LIFE WITH LOUIE

Umor, sarcasm, cinism...ingredientele perfecte pt. un desen animat exceptional.Un personaj remarcabil, cu un background fenomenal compus atat din familie incredibil de comica cat si din vecini total neobisnuiti.Desenul asta reflecta viata din suburbiile Americii prin anii '80-90 cred....REMBLARUL: o masina incredibila.

Sper sa va placa top-ul.Daca va mai amintiti deva desene faine din copilaria voastra sau de acum care v-au placut puteti sa le insiruiti la commenturi si cat de curand daca se aduna o sa fac inca un top 10.In cinstea desenelor adevarate si a copilariei!

Serus!...

3 comentarii:

  1. cele mai faine desene:X!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai:* Cat adoram desene astea...:| [le ador]. Ce-i cu Andy? Bugs Bunny, Familia Flinstone, Dennis pericol public, Spioanele, Timon si Pumba \m/ Lista poate continua
    Te pup, Ione. :* [Avram]

    RăspundețiȘtergere