miercuri, 10 august 2011

Cugetand

Azi am decis sa incerc ceva diferit.In continuarea poeziilor scrise in punblicatiile anterioare am observat ca am adoptat limba engleza ca limba de exprimare.Asa ca am decis sa scriu ceva si in romana pt. a nu imi neglija originile.After all, we have to be pround that we live in our country.
Asa ca uite ce am reusit sa fac:
MEREU
O noapte nebuna
O vis neimplinit
Oare ce ne asteapta
In acest nemarginit?
Durere si ura
Iubire si dor
Lacrimi si sange
Urgie si omor.
De ce Doamne
Nu putem trai
Decat daca pentru noi
Mai mor inca doi?
Cata iubire n-a fost consumata
In lupta asta neincetata
Dintre bine si rau
Dintre tine si eu.
Ce trebuie sa fac
Ca sa iti fiu pe plac?
Nu pot sa te privesc
Fara sa ma gandesc
La lumea ce-nconjoara
A inimii vioara.
As vrea sa iti cant neincetat
Cat sunt de fermecat
De tine si de tot
De mine si de noi
De ochii tai amandoi.
Dar se pare
Ca nu are
Rost sa mai incerc
Sa iti arat ca te iubesc
Cand lumea asa moarta
Vrea sa ma desparta
De ce iubesc mai mult
Dupa care tanjesc mai profund
Ca vorbele unui filozof
Ca si caldura unui foc
As vrea sa pot sa iti spun:
Te iubesc atat de mult!
Si totusi soarta pare sa ne desparta
Inca o data
Si inca o data.
Insa draga mea,
Eu nu voi inceta
Sa te urmez mereu
La bine si la greu
Oriunde vei fi tu
Voi fi si eu...
Acuma pot sa stau linistit stiind ca pe blogul meu apare atat ,,literatura'' englezeasca cat si romaneasca :D.
Si totusi timpul trece atat de usor.Parca mai ieri incepea vacanta si numa te trezesti ca a venit scoala si trebe iara sa gasesti floare potrivita pt. profesori, sa te imbraci cu ce trebe si alte chitibusuri de'astea.Dar in toata aceasta vanzoleala exista si o parte frumoasa pe care multi dintre noi nu o percepem, dar care ne umple de bucurie: cand incepe scoala, iti revezi prietenii sau iti faci altii noi.
I love summer!

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu