sâmbătă, 20 august 2011

My work

De vreo 2 ani incoace am dezvoltat o pasiune tot mai mare pt. arta numita origami.Inca nu am ajuns la stadiul in care sa spun ca sunt innebunit dupa asa ceva, insa ma fascineaza ideea ca dintr-o bucata de hartie patrata poti obtine o gramada de lucruri.Asa ca am decis sa fac un mic album cu ce am reusit sa fac pana acum.Here it is:




















Tinsa mentionez ca a 2-a poza nu e tocmai origami ci mai degraba kirigami ( a fost taiata hartia si lipita in forma respectiva).Astea sunt de asemenea doar cele mai impresionante (zic eu) lucrari.De'a lungul timpului am avut atat succese cat si esecuri asa ca am decis sa postez ce era mai esential.Sper sa reusesc sa fac ceva uimitor cand o sa mai invat niste chestii utile pt. hobby-ul asta :D
Voi ce faceti cand va plictisiti?Ce fel de hobby practicati/ va place? Ziceti-mi si mie in commenturi ce ati vrea sa faceti sau ce faceti ca sa va mai omorati din timp.

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu