sâmbătă, 27 august 2011

In the honour of

Stiti cateodata se intampla sa vorbiti asa cu cineva sau sa cautati ceva si sa dati de un film bun...pardon un film excelent?Uite asa mi s-a intamplat intr-o seara cand vorbeam cu un coleg si din vorba-n vorba imi zice el de filmu' ,,I WANT TO BE A SOLDIER''.Am zis ca o sa-l vad.Cum nu aveam ce face in ziua respectiva am zis: Ne' hai sa vedem noi si filmu' asta....''.Am ramas O.O cand l-am vazut.Aici puteti vedea despre ce e vorba in linii mari.Filmul in sine nu e facut cu efecte speciale aproape deloc.Dar uitati de chestiile alea.Ceea ce lipseste la capitolul ,,special effects'' este recuperat prin povestea ce sta la baza filmului.Deci filmul asta isi merita toti banii si primeste tot respectul din partea mea asa ca inspirandu-ma din actiunea din el am decis sa fac asta:

My salvation
The was a time when life was young
When war was just a dream
Back then at the beginning of time
When the war had no mean.
But then we started to evolve
Tried to conquer all
But we stumbled upon our own kind
And then the war started.
Our thirst for glory became our remorse
It became our drug
And it was all just for glory…
Back then we were friends
Now you're my greatest enemy
A long time ago we ran along in peace
Now you kill me
So in this war-like world
I decided to rise
And bring you down
Before you can bring me down first.
I started to hate you
I wanted to kill you
When I saw you my heart was filled with hate
You tell me not to steal? But you always take what's not yours from the weakest
You tell me not to kill?but you always destroy the one that stands in your way
You tell me to save our planet? But you always dump your garbage in it's oceans
You tell me to care? But you always hate one another
But then I found her
She was my salvation
Like an angel from the skies
She saved my life…
Chiar e un film bun si merita vazut.Dar din pacate, dupa ce l-am terminat de vazut am incercat sa gasesc subtitrare in romana dar nu am reusit.Insa daca stiti engleza nu aveti cum sa nu intelegeti macar ceva din el.Vizionare placuta!:D


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu