sâmbătă, 13 august 2011

My country is awesome!

Azi am avut o zi tare grea, intrucat in fiecare zi de sambata e zi de curatenie majora la mine....insa azi a fost o zi mai hardcore decat de obicei.Dar acum ca s-a terminat am timp sa ma relaxez si sa ma bucur de muzica.Ceeea ce imi aminteste: acum o saptamana discutam cu un coleg despre cum in romania nu prea s-a raspandit genul metal (ma refer ca nu prea avem trupe).Asa ca ne-am pus amandoi pe cautat si uite ce am aflat:


Cam astea ar fi trupele pe care am reusit sa le gasim si care ne-au placut.Daca mai gasiti si voi ceva va rog sa imi spuneti pt. ca sincer vreau sa vad cat mai multe trupe romanesti si sa daram mitul cum ca Romainia nu are trupe faine.Sa sprijinim muzica buna
Si pentru final o trupa straina dar care imi place foarte mult si pe care am descoperit-o nu de mult:


Serus!...
Multumiri colegului meu( fostului coleg de fapt) Masalar Tudor pt. ca a ajutat la cautare de muzica faina :D!

2 comentarii:

  1. As vrea sa stiu daca imi poti da id-ul lui Tudor Masalar, deoarece nu am mai vorbit cu el de cativa ani buni.
    In legatura cu subiectul asta...
    Nu prea ne putem astepta la trupe metal in Romania, deoarece Inna si diferiti "houseri" isi arata suprematia prin "hiturile lor", adica acele imnuri ale incultilor.
    P.S: Cand am vazut trupa Magica, m-am gandit la Evanescene din start!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur sa gasesc inca un rocker\m/. id-ul lui tudor masalar este: naga_slayer10@ymail.com

    RăspundețiȘtergere