miercuri, 21 decembrie 2011

So close

Ahh....simtiti?E mirosul vacantei de iarna.3 saptamani libere si linistite!Tot ce-si poate dori cineva, sau cel putin tot ce-si poate dori un licean.Maine, balu' balurilor si apoi vineri 2 ore de dirigentie dupa care....LIBERTATE! Si chiar la timp.Sambata vine Mos Craciun.Dupa aia Revelionu'!
Intram in anul 2012...un an interesant si plin de subinteles.Sa speram ca va fi cu materii mai usoare si chestii mai interesante.Is curios daca apucam sfarsitul lumii.Si daca da, cum o sa arate....ah, ganduri interesante si fantastice.
Azi am reusit s-ai fac in ciuda la profa de info cand am adus la implinire misunea mea de a-mi corecta media.Tot azi am mers la...ahh....Galeria de arta Ioan Sima din Zalau!Profa de romana o hotarat sa facem partea cu iarna din proiectul ei despre anotimpuri azi ca sa...sincer habar n-am de ce o vrut sa-l facem azi.De fapt chiar m-o enervat.M-o pus sa-i fac o poezie pe tema iarna.Serios acuma?!Urasc genu asta de poezii care se leaga de asa ceva.Consider subiectul mult prea putin studiat pentru a fi exprimat la adevarata sa valoare.Majoritatea poeziilor care apartin poetilor romani vorbesc despre saniuta si modul plictisitor in care cad fulgii de zapada.O abordare cam simpla as zice.Dar mi-sm calcat pe inima si am decis sa las timpul liber sa ma inspire.Si pana la urma cred ca am scos-o la capat:
MUZA MEA
Jos, in vale, se ascund stihiile in legiuni, cu miile
Umbre adanci pe peisajul molatic
Par acum plopii tomnateci
Valul lunii se-ntinde peste zare, cuprinzand totul in cale
Peste munti, peste vai, peste campii
Cad acum fulgii iernii.
Afara, linistea-i stapana
Nimeni nu mai sta pe langa stana.
Cerul se ineaca cu fum
Dela casele de langa drum
Iar lemnul in sobe, degrab' se face scrum.
Ah, muza a mea,
din nou te afli la mila sa.
Acea tirana neinduplecata
Ce se numeste craiasa
Ea poarta pe umerii reci
Val de vanturi aspre si seci,
Te-ngreuneaza cu o patura grea
Si alba, de nea.
Din nou adormi
Doar ca sa renasti din nou.
Dar acum tu taci natura mea
Esti gata sa fii subjugata iar
De-al iernii greu amar.
Dintre stele te cobori,
Printre muritori
Craiasa a zapezii
Sa-mprastii frigul iernii.
Iar cand vremea va veni
Tu vei fugi,
Vei lua cu tine inima mea
O vei sfarteca,
Dar eu te voi astepta
Craiasa mea.

Cam asa...Dar dupa toata chestia asta nu am putut sa las totul asa.Adica in fond si la urma urmei mi-am incalcat una dintre cele mai sacre reguli.Asa ca a trebuit sa fac ceva ca lumea.
THE ANGEL'S STAR
 
It is said
That when you’re sad
An angel cries with you.
The story starts
Somewhere near Mars
On a place foretold
That we humans call home.
Here, on a land
A girl
Was feeling sad
But little did she knew
That up there too
Someone was feeling blue.
It was an angel
A mighty one
He was sitting at heaven’s gates
Covered in plates
But one day
He saw that lovely lady
And he started to feel crazy.
A deep love filled his heart
And every night
He stood there and watch
How she prayed to the Lord
To make her feel like she was home
But no one listened to her prayers
So every night
She was crying with blood tears
And that was making the angel feel sad.
So one night
He went down
To her balcony
And listened carefully
‘’Dear God
Just this once
Listen to my prayers
And help me overcome my fears
Send me star
To take me far
To keep me safe
That’s all I wish’’
Her voice was so relaxing
Yet so full of passion
That the angel cried
And that’s how it started.
He went back to the skies
To tell God his demand
‘’No’’, he said
You can’t take her here
To stay, no, not here
She’s a mortal
She can’t stay
You must forget her
Now go, at the gates.
That wasn’t enough
To keep the angel away
So he decided to brake
Heaven’s first law
He took the brightest star
On his shoulders
And took down
To Earth
Here
He told the girl
To take the star
And just tell it
Where she wanted to go
She couldn’t thank him enough
But he said just this:
If you’re safe
If you’re happy
Then I’m at peace
And need nothing.
So she went away
And he returned
But his fate
Was yet to come
For he had broken he sacred rule
And now he was doomed
He was dying
Decomposing
His holiness was degrading
His life was ending.
But he was smiling
For he knew
That he was dying
For the girl she loved
And he knew
That now
She loves him too.
From there on
Every time a human cries
An angel cries too
For he remembers the story
Of the angel who broke the sacred rule
That didn’t listen to God
That died
To save
A girl
He loved.

Acum sunt impacat cu mine insumi.Am totul in echilibru din nou.Abia astept sa ma duc maine cu Fostu' meu coleg, Masa, la balu' ala jmecher si dupa aia sa umblam pe unde avem chef.Oare cum ar fi sa nu dorm deloc si sa ma duc asa la scoala?Probabil naspa, plus ca vineri dupa scoala plec in excursie...la Baia Mare:)).Din cate am inteles unchiu' a aflat ca are cancer, dar se poate trata, insa noi mergem sa-l sustinem moral.Tine-ti-i pumnii sa se faca bine repede.
3 testoase merg la pescuit...Tiptil, tiptil ajung ele la locul cu pricina dar isi dau seama ca au uitat carligele...Trag la sorti care sa se intoarca dupa carlige si pica testoasa Bula. Dar Bula se revolta:
- Eu nu ma duc, ca voi, pana ma intorc eu, mancati toata mancarea!
Se jura celelalte 2 ca nu o vor manca, si pleaca Bula... Trece 1 zi, doua...7...Una din testoase vroia sa manance.Dar cealalta o opreste:
- Nu, c-am jurat ca nu mancam...
Mai trec zile...10, 20...dupa 30 zile se gandeau ele:
- Bula a mers atat...imposibil sa nu fi mancat si el. Hai sa ciugulim si noi cate ceva ca suntem morti de foame!
Cand sa inceapa sa manance, apare Bula dintr-un tufis:
- Aha, eram sigur c-o sa mancati! Imi bag picioarele, nu ma mai duc ! 
No, in caz ca nu mai reusesc sa scriu, va urez la toti care cititi aceste randuri un MERRY CHRISTMAS cat mai fain si A APPY NEW YEAR plin de reusite!:D


Serus!...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu