marți, 20 septembrie 2011

Who am I ?

A inceput scoala!Si odata cu ea ne cunoastem profesorii.Dintre acestia a inceput sa se remarce doamna profesoara de romana.La inceputul saptamanii ne-a dat un fel de test de autocunoastere care avea titlul ,,Cine sunt eu?''.O intrebare am spune penibila si fara sens.Insa ea a mai adaugat 4 subpuncte: Ce/cine sunt eu?; De unde vin?; Incotro ma indrept?; Ce vreau sa fiu?.Bineinteles ca toti am incepe:,,Ma numesc...., vin din..., vreau sa ma fac...etc.DAR!....sa stam putin si sa meditam.Adica suntem la ora de romana pt. Dumnezeu!Aici nu suntem exacti, mecanici....aici suntem liberi sa ne exprimam!Asa ca ganditi-va!Puteti fi orice!Nu mai conteaza realitatea sau fictiunea.Acum va puteti pierde in imaginatie.Asa ca sa va vad.Renuntati la ideea de om.Toti suntem oameni.Insa fiecare avem ceva special.Putem sa gasim acel ,,CEVA''?Ganditi liber, atata vreau.Faceti si voi o incercare.Lasati-va purtati pe aripile imaginatiei.Incepeti cu ceva maret si continuati cu ceva nemaivazut!
Tineti minte: sunteti liberi!Vreau sa vad cat de complecsi sunteti.Vreau sa fiti cat mai unici.Doar incercati, sa vedeti ce interesant va fi.

3 comentarii:

  1. citez: "Sunt o pasare Phoenix rasuta din cenusa parintiilor mei. Vin de pe meleaguri indepartate de la marginea Zalaului..." autor: Rosu Tudor

    RăspundețiȘtergere