marți, 30 octombrie 2012

FML

Mda, imi cer scuze ca am absentat atat.Mi-o venit sa ma zgariu pe ochi cand am realizat ca numa n-am timp sa scriu si sa ma descarc...dar am avut ocupatii fel de fel.De la nunta la petrecere, la teme si stres.Week-endul asta care a trecut a fost probabil cea mai intensa lupta a mea cu temele pt scoala.O trebuit sa scriu 6 pagini pt portofoliul la romana, pe langa cele 3 care le-am scris vineri, sa imi fac temele si chiar in ultimul moment cand imi era lumea mai draga si vroiam si io sa ma relaxez citind cateva bancuri pe facebook, ce credeti? Numa ma trezesc ca am notificare de la grupul clasei..noh, sa vedem ce ii.Cand ma uit: aveam de facut CV pt antreprenoriala.Ioi, s'apai pune-te tu toati' sa faci la 11 seara CV.Si apoi am avut noroc cu Mihai, colegu meu de suferinta si super-imprimanta lui.Ca daca nu, tot in format .docx ramanea Cv-ul meu.
Dar parca mi-o mai trecut nervii cand m-am pus sa desenez coperta pt portofoliul la romana.Eh, trebuia sa facem despre "Hanul Ancutei"...arza-l-ar focu'...si noh...profa, ca de obicei ne-o zis cum sa il facem.Da' asa...in 2 pperi si 10 capsuni cum stie ea.Ma duc eu fain frumos cand ma cheama, plin de speranta ca noh, totusi muncisem la el si avem o oareceare mandrie pt el.Si numa o aud:"Da' n-ai ceremonialul"...ce ceremonial? ma gandesc..ca doara nu-i inmormantare.Nici vrajitorie..."Pai...l-am scris la inceput la fiecare"..."Arata-mi-l"...no, s'api ii arat ce si cum dar ea:"Nu asta ii"...no, bun da hai sa vedem care ii ca sa stiu data viitoare..:"Dar care ii?"..."Pai nu-i asta"...bine bine, nu-i asta, asta am inteles...."Dar atunci care ii?!"..."Nu-i asta"...am vrut sa zic:Tu p***a am inteles ca nu il am, dar daca esti asa desteapta si critici asa bine, arata-mi in pana mea ce trebuia sa scriu.Sau zi-mi...."Da' zice-ti-mi care ii"..."Pai ala cand cu pipa si focu.,.."...Mdah, asa m-o lamurit ca si daca stergeai cu buretele nu cred ca era mai curata informatia...deci ea vrea, dar nici nu stie ce truda vrea sa scriem.Ioi, da' ce nervi mi-o facut in momentele alea...
Saptamana asta o sa ma duc la un curs de formare pt voluntarii Crucii Rosii.Si ca sa avem fonduri pt activitatea asta, am mers dupa sponsorizari.Am ales acelasi traseu de anu trecut, ca doara bine o fost p'acolo.Numa ca, de data asta am mers cu niste voluntare noi.Si am nimerit pe la un hotel/salon la care nu ii dau numele ca nu is naspa ca si aia si nu vreau sa ii denigrez.Si pana acolo nimeni nu ne-o intrebat de nici o legitimatie nici nimic.Dar acolo o trebuit sa vina una cu fite, purtatoare de Galaxy Note cu niste ganduri atat de naspa, ca si ea.Cica am vrea sa o fraudam si sa ii luam banii ca noh, umlam ce-i drept numa cu cintractu...dar chiar sa ne zica tot felu de tampenii..si la sfarsit sa se laude ca nu-i pasa oricum ce o sa facem cu bani ca pe ea nu o afecteaza?!Dar normal ii asa ceva?
Vai societate..unde mergi tu oare?...Noh, si in rest nu cred ca ati pierdut mare lucru...

The nightmare


Your words carve into my soul
Like a razor blade in the soft silky skin
We were once the perfect souls
Now where’s all that glittering joy?
I could’ve walked the earth on my knees for you
Drag my soul through hells pits
And cut my fingers one by one
If that made you understand
My love for you.
But you burnt the petals of love’s flowers
And threw them away in the dirt
 You triggered explosions in my heart
Every time you kissed my lips
But it seems that they were nuclear bombs
Sent to destroy my feelings
Like a witch you cast a spell upon me
Driving my senses insane
Couldn’t get you out of my dreams
Out of my brain…
Every smile and mysterious look you gave me
Set me on fire from head to toes
Until everything was extinguished when
You iced your heart and soul…

“What an awful thought!”
Said the dormant mind
To believe that you’ll leave me
And treat me like the last of my kind
Oh love, how treacherous can you be
Oh pain, stay away from my sanity
Fly away, in tears
For I am embraced
In mercy and love.

 si ca sa radeti bine ca stiu ca v-o fost dor:
Fara suparare

In Bronx, o camera sordida, in semi-intuneric.
La o masa sta un negru urias, transpirat, cu o scobitoare intre dinti: Big Leroy.
Se deschide usa si apar doi malaci care tarasc dupa ei un individ.
- Hei, Big Leroy, zice unul. Ti l-am adus pe fiul asta de catea. Seful cel mare zice sa-l iei si sa-l f..i un pic in dos, sa-l largesti un pic, sa se invete minte sa nu se mai ia de oamenii nostri.
- Lasati-l acolo in colt, ma ocup de el mai tarziu, spuse big Leroy uitandu-se la televizor.
Malacii dispar iar individul, livid si tremurand, incepe sa se milogeasca:
- Va rog, domnule Leroy, va implor, nu ma sodomizati. Va promit ca am sa spun la toata lumea ca ati facut-o, n-o sa stim decat noi doi ca de fapt nu e asa!
- Taci din gura, vierme! striga Big Leroy si tipul se face mic in coltul lui.
Dupa o vreme vin iar cei doi, cu alt nefericit.
- Big Leroy, seful ti-l trimite si pe asta. Zice sa ii tai ambele picioare ca sa nu mai fuga de oamenii nostri cand are de platit datorii.
- Lasati-l in colt, ma ocup mai tarziu.
Indivizii pleaca. Dupa inca un timp il aduc pe altul.
- Big Leroy, seful zice sa il iei pe asta si sa-i tai p***, sa se invete minte sa nu se mai ia de femeile noastre. Si mai zice sa-i tai si mainile si limba, sa nu se mai poata atinge de nicio femeie in viata lui.
- Bine, lasati-l acolo in colt, ma ocup mai tarziu.
Gorilele pleaca.
La care, din coltul lui, primul adus zice:
- Domnul Leroy, daca nu va suparati, ca sa nu fie vreo confuzie: eu sunt ala cu c*rul, da?


Noh, sper sa nu mai absentez atat vreodata...Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu