duminică, 7 octombrie 2012

Boredom

De cand o inceput scoala ma gandeam ca se vor intampla 100 si 1000 de lucruri.Dar se pare ca totul a fost in imaginatia mea.Adica...in afara de cateva faze amuzante la scoala precum:

A






 Asta s-a intamplat la ora de sport.Faceam ture de teren si o venit profa de romana sa iasa din scoala.Dar nu ca toti oamenii normali, pe usa liceului pt oameni.Ow nu!Ea a ales varianta pt masini, usa culisanta, lata de 3 metri.Ma gandeam ca ori e ceva transformer si se crede masina, ori isi da si ea seama ca poarta normala nu e destul de normala pt ea.Oare daca ar fi transformer ar fi autobot sau decepticon?
O alta veste mare, pt mine cel putin, este ca acuma am....6 pui de husky!Uitati-va si inciudati-va:









Codruta a ajuns la finalul chinului si a devenit mamica.Acuma am destui caini sa ma traga cu sania la scoala la iarna.Pacat ca nu o sa pot face asta...cateii is promisi la ceva canisa din Bucharest City, deci daca vroiati cumva vreunul, acuma puteti incepe sa nu mai vreti.

Tot saptamana asta am inceput sa caut impreuna cu Diana si Alina(colege de clasa) trasee pt excursia din iarna cu clasa.Sau presupusa excursie.Am mers fain frumos la agentiile de turism si ne-am zis pasul.Cu putina truda, si o imagine impecabila data de uniforma noastra, am reusit sa il convingem pe nenea de la agentia de turism sa ne faca un posibil traseu.Apoi o inceput cu: dapai sa vorbim cu profesorii, sa ne hotaram ca o mai facut ei asa si o luat teapa...Mai, vreau prima data sa stiu pe unde merg, ca sa stiu daca imi place.Apai cati o sa mergem si cand, se poate aranja.Chiar asa mult am cerut daca l-am rugat sa ne dea un posibil traseu?De fapt, cam da, pt ca o scos la imprimanta traseul.Si litrul de tus de imprimanta e mai scump decat litrul de Channel(care se vinde cu vreo 3000$).Al 2-lea nene o fost mai de treaba.Ce-i drept, o trebuit eu sa scriu pe unde vom merge, dar mi-o placut mai mult abordarea lui.Chestia asta chiar poate ajuta la afaceri...si la final m-o intrebat ceva despre uniforma si o laudat-o putin.Din partea mea are 1 punct bonus.Acuma sa vedem ce vom alege si cand vom merge.Dar si mai important; cu cine.

Eh, de data asta n-am nimic de la mine...cu scoala asta cine mai are timp?Ma chinui de o luna sa termin o carte...poate dupa aia...promit ca post-ul urmator sa pun 2.

In faţa Porţii Raiului, o femeie discuta cu Sfantul Petru.
- Sotul meu este cumva aici? Il cheama Nicu!
- Aici sunt multi oameni cu numele Nicu. Pentru a-ti putea da un raspuns, am nevoie de unele amanunte.
- Cand era pe patul de moarte, sotul mi-a spus ca daca l-am inselat se va rasuci in mormant.
- Pai de ce nu spui asa femeie? Intreaba de Nicu-Titirezu'!

 Un tip vine acasa si-i spune soacrei:
- Toarna-mi 50 de palinca.
- Te-ai trosnit la cap?
- Pentru asta iti dau 50 lei!
Soacra a fost de acord si-i toarna.
- Mai toarna-mi 50…
- Asta deja e culmea!
- Iti dau o suta…
Soacra a luat banii si-i mai toarna un pahar.
- Hai mama sa bem impreuna. Iti mai dau 200!
Soacra s-a asezat la masa si au inceput sa bea impreuna.
- Auzi, mama, hai sa-ti ard una peste ochi!
- Esti un nesimtit. Cum iti permiti?
- Iti dau 300!
Soacra a fost de acord iar ginerele i-a ars o palma de-a intors-o cu picioarele in sus. In acest moment suna telefonul. Tipul ridica receptorul iar la celalalt capat al firului sotia:
- Dragul meu, i-ai dat mamei pensia?
- Tocmai ce-am terminat.


Noh, acuma sa ma hotarasc si eu unde sa merg la olimpiada anul asta...Serus!...


































Un comentariu: