sâmbătă, 25 august 2012

As promised

Va spuneam datile trecute ca am avut norocul sa ma duc la un cenaclu literar unde am prezentat si eu niste modele de origami.Tot eu am si spus ca o sa postez aici ceea ce am prezentat acolo.Asa ca, dupa ce mi-am luat ceva care face poze in mana, putina vointa si am alungat lenea cauzzata de caldura insipida am facut poze.Iata-le:
1.Curler icosahedron
 2.RSTUVWXYZ Star
 3.Fish Curler
 4.Aici is 3 modele pt ca astea mi se par ceva mai simple si parca au efect mai impozant daca is toate laolalta.Elefantul este facut de  Li Jun, soarecele de Eric Joisel, si "mingea" aia este modelul "Jump" de Hans Werner-Guth
 5.Fluturii sunt de Michel Lafosse, iar celalalt model este "Juliette" de Natalia Romanenko
 6.Fluturii sunt aceeasi, doar facuti cu hartie mai smechera+model "Victoria" de E. Lukasheva
 7.La acest model nu ii mai gasesc denumirea.Nu stiu nici cine l-a conceput...o sa fac cercetari.



Si ca sa pun ceva si de la mine:

Wondering
 
Why do we still pray
If our words fly in the wind like hay
We just can’t be thought
To accept a different path
Locked in this ‘forever’ of sickened minds
Nothing seems to break-out, not even cries
Keep it all in you, don’t deny
That you have a little bit more, until you die
Feel the urge to say goodbye take a glimpse, for the last time
To remember her face on the other side.

Finally I can see clear
All the things that others wouldn’t let me hear
Tomorrow can now come
For now I have found the beauty in this song
The only remedy for me
Is to play it until I’m buried.

Now I know the source of my insanity
You are the reason I’m crazy
My sanity is at risk more than ever
I’m afraid I might lose my temper
I’m scared of what I’ll become
If I won’t be able to see you around.

Until now I’ve lived like a wasted man
Lonely, hated and never with friends
Too many years have passed by me
And never gave me the opportunity
To hold onto a string of hope
Until  ‘us’ happened, like it had been foretold.

Tic-tac
Watch the clock
This part’s done
But there’s more to come!

 Un vinzator intr-o farmacie tocmai era certat de proprietar pt ca desi intrau clienti, el nu vindea nimic.
- Imi pare rau, zice seful, dar daca nici urmatorul client care intra in magazin nu cumpara ceva, esti concediat.
Urmatorul client care intra are o tuse teribila.
Il intreaba pe vinzator sa-i sugereze o solutie. Nefiind in stare sa-si aminteasca unde sint medicamentele pt tuse, acesta ii arata o cutie de Ex-Lax (laxativ puternic!) si ii spune:
- Uitati, cumparati cutia asta, apoi va rog serviti intreg continutul cutiei cu multa apa.
Clientul ii multumeste, apoi dupa ce termina de baut ultimul pahar cu apa, iese din farmacie. Odata aflat afara, in fata farmaciei, se opreste ca trasnit, mai poate face doar citiva pasi sovaind, apoi se prinde de o cabina telefonica pe care o imbratiseaza cu totul. Seful, care urmarise intreaga scena, se apropie de vinzator si il intreaba ce i-a recomandat.
- Ex-Lax, spune vinzatorul ezitind
- Ex-Lax!, tipa seful, dar asta nu ajuta deloc la remedierea tusei!!
- Eu zic ca sigur ajuta, spune vinzatorul uitindu-se afara. Uitati, ii este frica sa mai tuseasca.

Sper ca va place ce am facut, sau ca macar am reusit sa prind dintr-un unghi bun pozele.
 Serus!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu