miercuri, 18 aprilie 2012

Back to normal

Siiii....o trecut!S-o terminat si cu stresu' asta de Pasti, si cu toata vanzoleala inutila.Acuma, dupa ce am spart oua la greu, am mancat numa' ce am vrut si am fost mai amabili decat de obicei, e timpul sa revenim la vechile moravuri, obiceiuri si obisnuinte, si sa ne resemnam la prezent.Primul lucru care probabil va urma, va fi sa refacem curatenia pe care ne-am chinuit atata s-o aducem in casa, ca doara de' n-a fi mizerie de Paste.Dar, ca de obicei, o venit la noi matusa , bunica, nepotii, verii, vecinu', sora lu' unu pe care probabil il cunosti dar de carenu iti aduci aminte, si totusi esti bun prieten cu el.....si noi, ca niste oameni cumsecade cum suntem am folosit vesnicul indemn: Da' nu va descaltati ca nu trebe! Asta in timp ce in mintea noastra gandeam ceva de genul: Da Doamne sa nu o ia in serios, si sa se descalte si sa aiba grija cum mananca prjitura aia cu zahar, sa nu faca mizerie, ca nu mai vreau sa vad matura sau aspiratoru' cel putin o luna.Si mai avem noroc uneori si are grja lumea. Alteori vin copii si de la aia nu poti sa ai asteptari prea mari.Si ii inevitabila o vizita facuta de cineva cu copii.Deci, te poti chinui o luna intreaga sa pregatesti casa, ca tot o sa trebuiasca sa faci curatenie dupa ce trece stresu'.Lucru pe care trebuie sa-l fac si io cat de curand.....Dar inainte, o sa mananc prajituri sfaramicioase, ca sa ma asigur ca merita sa fac curat!
Si totusi, o fost vacanta!Am avut mai mult timp liber, am putut sa ne trezim mai tarziu (aici ma refer la cei care o avut vacanta, restu' imi pare rau pt voi).Am avut timp sa facem ceva ce nu puteam in mod normal.Poate unii o recuperat episoadele de la serialu' preferat si acuma is la zi cu el.Altii poate s-o dus in excursie undeva unde vroiau foarte mult dar pana acum n-o avut timp.Ceilalti o decis sa isi faca norma la somn, ca o ramas in urma cu ea.Cativa poate n-o avut ce face si o facut ceva de plictiseala.Eu cam in ultima categorie m-as incadra(sau ultimele 2).Cand nu eram ocupat cu pregatitu' pt Paste, m-am hotarat sa fac ceva ce n-am facut de ceva vreme: un proiect (sau mini proiect) de origami.Si am facut asta:

Initial am vrut sa fac ceva iepuras, ca sa fiu in ton cu atmosfera, insa n-am gasit un model care sa imi placa.Insa am dat peste video-ul asta.Initial cautam ceva model mai interesant de la fatuca asta, insa cand am dat de lebada asta, am vrut sa vad daca pot sa o fac cu mai putine culori decat arata in video si sa ii mentin eleganta si gratia.Io sper ca am reusit.

OUR LOVE

Since the day we first met
My heart was never at rest
Kept beating faster every time
I could catch a glimpse of your eyes.
Like a rock of unity
In the vast ocean of fury
We’re like the tiny drops of a rain
But when together we play
We create torrents.
Sometimes I wish I could be more
I wish I could give you all;
Diamonds, jewelry and all the rest
But all I have left are my dreams
Therefore I’ll lay them aside your feet
So walk slowly, ‘cause you’re walking on dreams.
Some say they’ve seen an angel
With long blonde hair and dazzling eyes
But I have seen your smile
And that is more than enough.
The only thing I want for now
Is that our love will stay
Burning like a flame
Of a forever burning fire
And that the wind of time
Won’t extinguish it away
And turn it into the ash of boredom
For I couldn’t bear
To know that we aren’t like now
For then, who will ease the pain from my suffering lips
With nothing more, than a simple kiss?
Who will be my reason to awake
Everyday ?

Let’s make this last long
Don’t say “forever”
Just enjoy every moment
And make it matter.

Am inceput sa citesc "Femeia sfasiata" de Simone de Beauvoir....Da' jur ca nush ce am! Poate nu-i cartea asa de buna, ca vorbeste mai mult despre viata amara a unei femei care simte ca incepe sa imbatraneasca, si to oscileaza de la a o compatimi, la a-i oferi nervi de otel ca sa treaca peste greul vietii,...sau poate ca nu mai imi place sa citesc...sau nush.Da' asa de lent o citesc.Alta data as fi devorat cartea in 2 zile cel mult.Acuma...deja is la a 3-a zi si abia daca am tecut de jumatate.Trebuie sa ma redresez..m-am lasat pe tanjala si m-am axat doar pe fizica.Am uitat de restul.Ah, lectiile mele de chitara..Trebuie sa revin la viata mea cea veche si plina de chestii interesante.Vreau inapoi trecutul!

 Un indian lipit de pamant pe o autostrada. Turisti curiosi in jurul lui. Indianul:
- Chevrolet... de sapte ani... cu numere de Florida... culoare alba...aripa dreapta lovita... patru fete palide...
- Dumneata auzi atatea lucruri ?
- Pe naiba. Acu' cinci minute a trecut peste mine.

Mda...ei bine, vazic Hristos a inviat! si sper ca v-ati  bucurat de sarbatori si sunteti pregatiti sa savurati vacanta care v-a mai ramas.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu