sâmbătă, 18 februarie 2012

So much snow!!!

Ati vrut zapada?Ati vrut sa puteti a va da cu sania?Sa va afundati pana la coate in nameti?...Ei bine daca asta v-ati dorit atunci se pare ca cererea v-a fost aprobata( pt cei care nu si-o dorit asta e cam naspa, dar daca va straduiti poate reusiti sa va obisnuiti).Avem zapada din belsug de vreo 2 saptamani incoace.Bineinteles ii compatimesc pe aia din sud care nu mai vad lumina zilei de cata zapada au, si trebuie sa sape tunel prin zapada ca sa mearga la vacinu' dupa niste zahar...Dar, revenind la ale noastre, in zona asta mai ferita, avem cantitatea optima de zapada pentru distractie si voie buna.Asa ca in momentul in care fiecare celula din mine urla de plictiseala si de nu stiu mai ce, mi-am luat haina pe mine, bocancii in picioare si m-am aventurat afara in desertul alb.Si nu fara motiv.Am reusit chiar sa fac ceva:
Impreuna cu sora-mea am inceput o munca titanica de a construi un om de zapada cat mai mare.2 ore de stat afara si adunat zapada, cu manusile imbibate cu zapada si plangeri de oboseala din partea ''ajutorului''
au fost tot ce ne-a trebuit ca sa ducem la bun sfarsit proiectul nostru de dupa-masa.Acuma poate trece iarna (desi nu vreau asta) linistita.Mi-am atins scopul pe anul asta, intr-un final.
Printre altele, avand in vedere vremea din tara, cei de la minister au decis sa puna olimpiada la fizica( nu n-ati ghicit)....duminica!Deci pana acuma daca ne lua de la scoala in timpul orelor era numai pt faza pe scoala sau asa ceva.Dupa aia iti mancai sambata venind la faza judeteana.Am zis ca sambata merge ca macar ramanem cu duminica libera.Dar acum, sa ne ia si duminica?Asa ceva e de neconceput...ar merita pusi sa deszapezeasca toate drumurile blocate, ca apoi sa se gandeasca de 2 ori inainte sa le vina ceva idei sclipitoare precum asta.May they burn!

ANOTHER HOUR 
Bear with me another hour
In this cold night’s wind
Hide with me under our
Love filled skin.

Don’t say a word, don’t make a sound
I just want to hold you here and now
Let me treasure every second
That we are bound.

I can still see our first kiss tattooed on your lips
Mine still burns me when you’re not near
My joy now fully depends on you, so don’t leave me
More than a day, or else I’ll perish away.

Don’t blame me, blame my heart and brain
Because now the strings of my love are tuned to your heartbeat
Your beauty is my drug
And my dependence is my sin.

Just another hour
Or maybe three or two,
To hold you in my arms
To hear your every breath
To see your smile
To finally love you.
 
AGAINST THE WORLD
Nowhere to run
No one to talk to
You are my only one, oh yes you!
Like an angel from above
Like a light in the dark
I’m the pain and you’re the suffer
I’m what’s left and you’re what’s after.

Waiting silent death
Catching your every breath
Every minute without you
It’s another nail in my coffin of misery.
Treacherous flames of love
Keeping my pain alive
Merciful  Lord what did I do
To deserve such a cruel some fate?
A secret love can consume the heart that holds it
But I will resist,
For how long, I can’t tell.

Running from the world
Hiding in your smile
Searching hope in your love
Finding guidance in your words
Peace, happiness comes with your touch
Danger disappears
When I’m near you.

Just the two of us
Against the odds
Against the universe…
Stiti, de ceva vreme am ajuns sa nimeresc si eu printre cautarile mele youtube-iale, o trupa care pana acum mi-a fost ascunsa in mod deliberat.Vreau sa zic, tipii astia is incredibili!De ce am ajuns sa le ascult muzica doar acum?!Sau si mai bine spus, de ce nu aud muzica lor, (macar), peste tot?
Mda...cred ca majoritatea ii cunoasteti( norocosilor).Iar daca nu in mometul asta o sa mai cautati cel putin 3 videoclipuri cu ei si cred ca va fi de ajuns ca sa va dati seama cat de buni is in ceea ce fac.

 La un moment dat, Bula ajunge intr-o mare criza de bani. Se gandeste sa mearga la vecinul lui evreu, Itic, si sa-i ceara 2 lei, ca imprumut pana la primavara.
Se duce la Itic. Itic il asculta atent, apoi ii zice lui Bula:
- Bine, iti dau 2 lei imprumut pana la primavara, dar imi lasi toporul ca zalog, si la primavara imi dai 4 lei inapoi, altfel nu ne invoim. E bine?
Mai de voie mai de nevoie, intr-un final, Bula accepta. Lasa toporul ca zalog, ia banii, si vrea sa plece.
Insa Itic il striga:
- Bai, Bula! Ia fii atent la mine, ce m-am gandit. La primavara stiu ca o sa-ti fie greu sa-mi dai inapoi cei 4 lei, iarna e lunga si grea, asa ca stii ce? Ia da tu acuma 2 lei inapoi, si la primavara iti mai ramane de dat doar 2 lei, ce zici, o sa-ti fie mai usor?
Bula se gandi putin, si recunoscu in sinea lui ca Itic are dreptate, si uite, e un vecin adevarat, asa ca fu de acord, ii returna inapoi cei 2 lei, si pleca acasa, ceva mai usurat.
Insa pe drum tot calcula:
- Hmmm! Bani nu am, topor nu am, insa m-am ales cu o datorie de 2 lei, si totusi nu a fost nimic in neregula... 
Sper ca v-a mai descretit fruntile.Si sper ca va distrati cat mai puteti cu zapada de afara.

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu