vineri, 3 februarie 2012

And so on

Si ghiciti minune mare! Olimpiada la fizica s-a mutat de pe data de 4 februarie pe alta data care va fi anuntata mai tarziu.Acuma n-ar fi vreo problema insa chestia ii ca in data aia ii olimpiada la romana.Si doamna profesoara are impresia ca eu as fi un fel de ''elev care trebuie neaparat sa mearga''.De fapt a si incercat sa ma convinga, spunandu-mi ca daca nu ma duc imi da media 7..Dar multumita doamnei diriginte care a discutat cu ea, am reusit sa scap de obligativitatea de a participa la olimpiada la limba romana.Intre timp o sa ma pregatesc pentru engleza si trebuie cat de curand sa incepem repetitiile la o piesa de teatru in engleza pentru saptamana altfel.
Tot azi am aflat ca s-ar putea, daca suntem cuminti, sa mergem cei care sunt in echipa de la radio a scolii la un studio adevarat si sa vedem cum se face munca serioasa.Sa mai furam si noi meserie.Oricum, deja incepem sa facem progrese.Pana si domnul director era foarte fericit azi dimineata si a venit si ne-a intrebat cam de ce am avea nevoie ca sa mearga emisiunile mai bine si de'astea.Cred ca o avut o seara interesanta daca a fost asa de binedispus.Nu ca ne-ar deranja atitudinea lui atat de binevoitoare.Ba chiar am aprecia daca din fondul scolii (pe care el il foloseste ca sa mearga in vacanta) ne-ar cumpara o unitate care sa nu functioneze cu carbuni si care sa aiba si cooler.Acuma sper ca starea asta de interes si voie buna sa il tina macar pana isi da seama ca o sa cheltuie cu noi cam 15 milioane.
Am decis recent sa incep sa imi fac un fel de agenda pentru anul acesta.In sensul ca am luat un set de foi de'alea lipicioase de 5cm/5cm care le folosesti ca sa lasi mesaje pe frigider, si am inceput sa scriu cam ce as vrea eu sa fac pana se termina anul.Chestii cat de cat realizabile.Ca ''vreau sa ajung pe luna'' e deja veche.
Si ii destul de interesant.Chestia ii ca iti impui psihic sa incerci sa indeplinesti ''misiunile''.Macar acum am un scop in viata.Sau ceva interesant de facut.Plus ca, aproape in fiecare zi imi vin idei noi.Si desi greu de crezut deja am reusit sa fac cateva task-uri.

YOU ARE DIVINE
I’m standing on the rooftop
Admiring the stars
Trying to heal the scars
Of my heart.

This world can be so cruel
To me and you
It can’t understand that we can’t stand
To be one without the other
To live a lonely hour.
There is so much noise, evil and pain
I just can’t stay together with you
‘Cause I’m afraid I might lose you
In this mess, in this stricken place
That is filled with plague.
I just want to feel the warmth of your hand
The softness of your lips
The love of your hug
To take a sip of your every breath,
Your heart next to mine
Beating at a time
Your hand in mine,
Oh , so divine!
Even just for a moment
It makes me feel alive
It makes me feel sublime.

So please stay, don’t go
Don’t let my soul hollow
‘Cause when you’re not here
I can’t bear the loneliness
It’s like an illness
Eating me away
Day by day.
Please stay, I beg you
Don’t make me go through
The painful moment of goodbye,
Even though I know
I’ll see you next time,
My heart will agonize
My feelings will be numb
Even just for a day
That’s why
I want to stay
Look at you and say:
‘You’re divine!’

Si am mai facut ceva.Chestia ii cam am facut 2 care se axeaza cam pe aceeasi tema, si nu ma pot hotari care merita pastrata si care nu.
I am not afraid
 
The moon is my only witness
That life isn’t meaningless
You mortal souls can lay in your shell
And admire yourself,
While my spirit is free
Rising higher than the mighty eagle
Piercing through the sky’s limits
And my body is as light as a feather
In the wind’s slight breeze.
If life is like this
Then let it hit me with all it’s mightiness
With all the pain
With all the suffering
Because I am not afraid.
‘Cause when I’m with you
My heart beats so fast
I can barely feel it
I wish you could see it
How it beats for you;
So don’t turn on me, my faithful love
Help me rise above
And I promise you that
You won’t regret.
 si...
I am in love
Let’s fly alone, together
To the skies and beyond
Where no one can hear us scream
Where no one can see us sin,
Up there, just with the moon as a witness
Where heaven and hell are meaningless.

Mortal souls, just silly fouls,
Staying there, just dying  in their shoes
While my spirit dreams of magic lands
That are more alive than them,
While my heart is beating
Just when I’m thinking
Of you.

Life,
I dare you!
Hit me with the mighty thunder of pain
Burn me with the flames of love,
Drown me in the water of fright,
Choke me with all the despair
And I’ll just stay
Relentless, dreaming ,not caring
For I am unaware of all this useless things
Because now I’m in love
With you!

Am nevoie de cateva pareri ca sa stiu pe care sa o las la pastrat.
Se trezeste unul de dimineata din cauza unor zgomote ciudate: se crapa de ziua.
O cauta pe nevasta-sa in pat si n-o gaseste: o furase somnul.
Se duce la baie si se uita in oglinda, dar oglinda se face tandari: aruncase o privire.
Pleaca la serviciu si pe drum vede doua tipuri de oameni: unii care scadeau in inaltime (pe aia ii rodeau pantofii) si altii care dispareau pur si simplu (pe aia ii fura peisajul).
Ajunge la serviciu si isi vede toti colegii lipiti de tavan: purtau discutii la nivel inalt.
La un moment dat se dezlipesc si cad toti de-odata: cazusera de comun acord.
Se enerveaza si pleaca de la servici.
Pe drum, il vede pe unul lipit de asfalt si vreo doi care trageau de el sa-l dezlipeasca: era sarac lipit pamantului.
Mai incolo il vede pe unul caruia ii cadeau urechile, nasul, ochii: era putred de bogat.
Se hotaraste sa se sinucida si se arunca de pe un pod in apa; apele se dau la o parte si cade pe uscat: nu era in apele lui.
Dupa aceea se hotaraste sa se imbete; merge intr-un bar, dar intra cu capul taiat in doua: facuse cum il taiase capul.
Mai apoi se aude o bubuitura: cazuse seara.
Nu neaparat foarte amuzant, dar trebuie sa recunosc ii destul de bine lucrat.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu