sâmbătă, 8 octombrie 2011

Once in a life...

Acuma seara o sa fac noapte alba.De ce?Pai din intamplare azi, 8 octombrie 2011 de la ora 22.00 pana la ora 03.00 are loc o ploaie de meteoriti sau ploaie de stele.Din fericire o sa fie observabila si de la noi, din Romania.Parte proasta e ca recent cerul a fost destul de innorat si a cam plouat, dar pe timpul zilei norii s-au mai risipit si se pare ca sunt sanse destul de mari sa pot vedea si eu ceva.Am de gand sa ma stau afara in intervalul in care va avea loc evenimentul :D.Is asa de emotionat.Sper doar sa imi ajunga i ceasca de cafea ca sa raman treaz.Promit ca daca prind ceva, filmez si postez atat aici cat si pe youtube.Pe cuvant de cercetas.
Dar pana atunci mai am cam 3 ore de asteptat asa ca momentan is in starea aia de adrenalina inutila, cand esti entuziasmat si simti ca ai putea misca muntii, dar nimeni nu-ti cere sa faci asta.
Am aflat de chestia asta de la colegii mei de la Crucea Rosie.In sfarsit am reusit si eu sa ma inscriu la Crucea Rosie, laudat fie Domnul.Deja de la inceputul scolii vroiam sa ma inscriu doar ca nu au fost sedinte sau n-am putut eu sa fiu prezent.Dar pana la urma totul s-a rezolvat.
Stiti, am vazut la stiri ca azi va ploua, ca si aseara.Ce tare o plouat aseara...Dar tot azi e concertul de la Scorpions , din Cluj.Daca mergeti careva sa imi ziceti si mie daca v-a plouat si cum a fost concertul:D
Eh cam atat....trebuie sa ma duc sa dorm putin ca sa fiu cat de cat odihnit pt ploaia de  stele.Va anunt eu maine daca am prins ceva.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu