vineri, 21 octombrie 2011

Done and waiting

In final! O venit si week-endu' asta.Laudat fie Domnul.Saptamana asta o fost cam aglomerata si naspa:(
Am inceput lunea cu testu' la chimie la care am fost pasta, da' ase cum trebe: pasta pasta!La mate n-am mai dat din motive pe care eu nu le pot intelege, si vineri( adica azi) am dat la fizica si istorie.Acuma mai trebuie sa dau luni la logica, dar nu ma stresez ca totusi cred ca o sa reusesc sa am oarecare ,, logica''.Uuu...faza tare.Ieri am fost cu o colega la cabinet ca la ora de sport o cazut pe jos si o dat cu genunchiu' si noo...se intelege restu'.Deci!...ajuns la cabinet erau acolo copii de clasa I de la Simion Barnutiu.Venisera cu mamicile sa-si faca vaccinul.Si venise randul unui baiat.Dar baiatu' ala era de alta parere.....Hai sa facem un exercitiu de imaginatie: ganditi-va la desene, mai exact la momentele din desene cand este un copil care nu vrea sa mearga la doctor ( cred ca la ,,Copii de la 402'' este ceva de genu').Deci ne imaginam acele faze cand coptilu' ii gata-gata sa se urce pe pereti numa' sa scape.BUUN...acuma transpuneti imaginea asta in realitate!Asa o facut copilu' ala.Jur!Deci o fost nevoie de 4 mamici ca sa-l descate de pe scaun.4!Si apoi s-o chinuit sa-l tarasca 2 metri pana in cabinet.Ce s-o intamplat apoi nu mai stiu ca eu am iesit dar ce am vazut m-o facut sa trag un ras de'ala dement...se uitau toti la mine si eu eram =))))).O fost mortal copilu'.
Acuma trebuie sa astept sa treaca weekk-endu' sa vad ce note iau la teste.Saptamana viitoare sora-mea are vacanta.Nu-i corect!De ce aia micii au vacanta?!Adica ei au cea mai multa energie de la atatea bomboane si atat fericire cata ii in ei si tot ei primesc vancanta.Pe cand noi, astia mai mari tre' sa ne chinuim creierii non-stop.Las' ca ajung io presedinte si schimb asta.Pe cuvant de cercetas :D
In fine....cred ca si acuma seara este ceva ploaia de stele dar nu asa de impresionanta ca si Draconidele.Nu cred ca o sa stau s-o vad.Mi-am reparat PC-ul si acuma merge brici'!Trebe' sa termin serialul meu preferat ,,Doctor Who''.Probabil ca acuma seara fac maraton de filme...hehe.In rest, toate bune si frumoase!


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu