sâmbătă, 15 octombrie 2011

Busy...

Poate ca e cam tarziu sa zic, dar am vazut 2 stele cazatoare in noaptea aia:)))Mda...cam tarziu.Ce sa-i faci? Am fost asa de ocdupat cu scoala saptamana asta incat nu am avut timp nici sa aprind PC-ul(cred ca deja o facut paianjeni pe la circuite)Am primit si pentru week-end-ul asta o tema la romana de iti ocupa mai mult de o zi.In plus saptamana viitoare dau vreo 5 teste dintre care la mate si chimie.brrr.N-am chef!Deja incep sa ma gandesc la momentele bune din vacanta si cat de mult imi doresc sa fiu iar acolo.Orarul ma copleseste.Nu mai pot sa stau treaz seara mai mult de 11, jur!Adorm fara sa vreau.WTF?!Erau zile in vara cand nu dormeam pana la 5 dimineata, acuma cand ii 12 io is deja pe taramul viselor, not fucking fair!Dar, inainte sa plec sa va zic o faza.Am la info o profa care mi-o zis ea, ca n-are incredere si nu-i plac baietii cu par lung.Atunci m-am suparat si m-am pus pe invatat si i-am raspuns de vreo 2 ori.Dar nu m-am lasat numa cu atat.Ne-o mai zis ea ca o fost candva profesoara la nush ce sat si ca acolo copii ii aduceau in fiecare zi cate un mar.Si ne-o tot zis ca ce cuminti erau aia.Atata mi-o trebuit.Asa ca de vreo 2 ore incoace am decis sa-i aduc si io cate un mar de fiecare data cand avem ora cu ea.Numa asa, sa vada ce pot face baietii cu par lung:)).Presimt ca o sa-i placa la profa sa faca info cu clasa noastra, hehe.Ei bine hai ca plec.Trebe' sa-mi fac tema la romana.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu