vineri, 14 iunie 2013

Total restart!

Cat a trecut? o luna, trei?...In orice caz, nepermis de mult. Dar acuma vine vacanta de vara! cel mai scump si mai dorit lucru de catre liceeni inca de la inceputul scolii. Si acum timpul meu liber va fi...infinit! Deci, cateva vesti bune pentru cei care inca mai sunt interesati de ce scriu:
-blogul reinvie
-ma apuc iar de poezie
-ma doare-n cot de scoala de acuma
Am lasat prea mult la o parte hobby-urile mele si tot ce imi placea. Ei bine, de data asta o sa fac altfel totul. Vacanta de vara va fi mai...organizata sper. Cel putin mi-am propus sa fac 3 lucruri principale:
-Sa invat pt chimie si bio
-sa invat un stil de lupta
-sa scriu ceva mai mare de 5 pagini
Cam astea is obiectivele de atins....si ca sa vad daca inca mai am arta poetica in mine am sa incerc un mic experiment, iar voi sa imi ziceti ce parere aveti de rezultat. O sa scriu acuma o poezie de...10 versuri. sa vedem...:

In adancul nepatruns al sufletului meu
Suspina tainic un suflet de ateu
Caci el nu vrea sa creada
Intr-o iubire oarba.
Nu vrea sa lase inima
Sa faca ce vrea ea
Acolo adanc, incrustata cu plans
Sta inima mea
Firava si grea
Apasata de dorul nestins.

Noh, o iesit cam...ciudat. Jur ca nu imi mai recunosc stilu. Dar o sa incerc sa ma corectez in vara asta
Vesti bune pentru mine! Participand impreuna cu 3 colege la un concurs de tematica antidrog, am reusit sa castigam faza judeteana si vom merge la nationala!!!la....Eforie Sud! Deci personal ador locul ala. Am fost odata in tercere pe acolo. Este un petic de pamant, lat cam de vreo 50-100 de metri. Imaginati-va ca drumul este atat de lat, incat permite sa fie soseaua cu 2 beniz, niste plaja la stanga si niste plaja la dreapta si apoi apa! la dreapta e lacul Stughiol (sau cum se scrie) si la stanga e marea!!! cu valuri inspumate si plaje fine...ow, plus ca anu trecut, cand am trecut pe acolo, erau 2 tipi diin salaj care au gasit pe plaja o racheta de smnalizare. Si noh, ca tot omu :"Wai, hai sa vedem ce face!!" si stiti ce o facut? ce face de obicei o racheta de semnalizare..."decoleaza". Numa ca baiu o fost ca nu eram pe aeroport si aia nici nu o anuntat populatia ca fac teste pt NASA. asa ca m-am trezit cu racheta la 1m pe deasupra capului...am crezut ca vin teroristii sa ne cotropeasca tara, nu alta!
Finalul asta de an a fost ceva mai naspa privind rezultatelel la scoala. dar  trebe sa recunosc ca nici eu nu am fost asa...dedicat.Am decis ca de acuma, nu o sa ma stresez inutil pt ce nu-mi tebe. Adica, de ce truda sa ma spetesc eu la romana sau mate excesiv daca eu ma duc spre medicina? ca doara nu o sa merg la bolnavu ce trebe operat si sa ii zic: stiti...apai va putem rezolva. Va bagam o perfuzie de teorema lu vielle la patrat, cu niste polinoame si o tzara de ecuatie si sunteti ca nou!...mda...cam asta
Anyyyway, hai sa va arat niste chestii tari care le gasiti pe net:



Tipul asta se numeste Shane Dawson...dar eu prefer sa ii zic: Micul Marcelino. De ce? Pt ca imi place

Is convins ca ati vazut cu totii un cocalar si o pitipoanca odata-n viata (a.k.a. cocalarus tembelus si pitiponchis uratus). Ei bine, un anonim binevoitor a decis ca societatea nu ii trateaaza cu destul "respect" pe acestia si le-a facut un site special pt ei. Aci veti vedea despre ce zic
Ei bine...eu va las acuma, nu uitati, daca vreti sa vorbesc despre ceva anume sa imi ziceti, daca aveti ceva idei ziceti, si mai ales sa ziceti daca ati rvea sa ma reapuc de blogging si de poezii.

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu