duminică, 9 septembrie 2012

It's almost over

Ah, o tebuit sa vina si vremea asta.Stiam ca asa va fi...la inceput:Bah!ma e mult pana atunci!Nu are rost sa ne stresam pt asa ceva.Si acum:Cand dracu' a trecut atata vreme?!unde naiba am fost eu?...Daca inca nu e clar, ma refer la faptul ca data viitoare cand postez pe blog va fi in week-endul de dinainte sa inceapa scoala.Macar  bine ca nu va fi week-endul acesta.In mod surprinzator si miraculos, prin mijloace nestiute si cu ajutorul vrajilor Mamei Omida (da Doamne sa nu cheme iara ceva fantoma de'a lui vecinu') ministerul nostru drag si iubit, atat de stimat de toti ne-a oferit o saptamana de vacanta in plus.Acuma stiu ca vestea asta are cel putin 2 saptamani vechime, dar ziceti voi: Asa-i ca si acumava bucura tot asa de tare?...Astfel, nu vom incepe scoala in 10, cum era preconizat, ci in 17.La un moment dat am auzit ca s-ar putea sa incepem chiar in 15(sambata).Atata mai lipsea.Puteau dintr-atat sa ne cheme dumina la scoala si sa ne dea cartile si oraru ca pe luni sa fim gata de primit teme.Ca doara de, nu om pierde timpu'!Dar eu sper sa fie doar un zvon chestia asta.Nu am chef sa incep week-endu cu scoala.Prefer sa...sa...orice altceva!
In astfel de momente incep intrebarile de genul:Oare am facut ce mi-am propus in vacanta asta?Mi-am irosit timpul cum trebe sau doar am lancezit asteptand inevitabilul?...mda...mustrri de constiinta.Uitati de aste!Nu prea ai cum sa faci ce ti-ai propus.Mereu apare ceva nou, ceva care iti zadarniceste planurile sau care te face sa iti concepi altele noi, complet diferite de ce aveai in minte.Nu trebuie sa ne simtim abatuti daca nu am fost pe la dracu' prin praznic vara asta, sa vizitam nush ce chestie sau sa ne relaxam nush unde.Acasa poate fi uneori locul pt cea mai misto vacanta.Poate ca pare ca ar veni din partea unui forever alone Dar credeti ce vreti.Pt mine, vacanta asta o fost destul de misto si am facut multe.
Acuma astept cu nerabdare sa vad cum o sa fie clasa a 10-a.Nu chiar cu atata nerabdare, dar intelegeti ideea.Cred ca o sa avem niste materii noi...de fapt sigur o sa avem pt ca o sa facem psihologie!O,da!O sa ma pot juca cu mintile oamenilor, si ei nici macar n-o sa stie.SI daca mai si facem cu profesoara aia la care ma gandesc o sa ne distram la ore mai ceva ca la un teatru de comedie.

In alta ordine de idei...ati auzit vreodata de Slenderman?...Nu? ei bine, uitati aici:
Va avertizez!Chestia asta ii f****a rau!Cred ca o saptamana nu mi-o dat pace tamoenia asta.La ce minte bolnava am si eu...
Ganditi-va ca s-o facut si un joc dupa povestea asta.Nu e nush ce, e relativ simplu.Te plimbi doar cu ceva omulet printr-o padure intunecata si cauti 8 bucati de hartie in timo ce te feresti sa nu te gaseasca Slendy.Dar atmosfera care o creeaza ii terifianta.Risti sa te sperii destul de bine.Se recomanda ca dupa o tura de Slenderman(prima data mai ales) sa aveti la indemana o pagina cu poze dragute cu pisici si catei cam ca si asta:






















Lost


My world is merely an illusion
My mind is full of confusion
There’s nothing left to do
Without you, without you…

I feel so abashed
That I’m so weak and pitiful
Just because you’re not with me
Oh, my beautiful!

What I say now is just aberration
Lost and sick words of a mindless creation
Nothing worthy in my rhymes
For now they’re no longer sublime.

Now they’re drained from their magical meaning
Since you left and you’re no longer hearing
The aches of my heart reaching for you
To be my guide until the song is threw.

Now, this absence of inspiration kills my empathy
I feel so abnormal, abominable
My sense in life is lost forever
My path I’ve chosen, gone to nowhere.


Batranelul smecheras
Cum sa suni la Politie pentru a prinde niste hoti, cand esti batran si lipsit de mijloace...
Georges PHILLIPS, un batran din Vancouver, se pregatea de culcare, cand sotia ii spune ca a lasat lumina aprinsa in curte.
Georges s-a dus s-o stinga si a vazut ca hotii ii furau din curte si din gradina.
Suna repede la Politie si este intrebat daca hotii au intrat in casa si l-au atacat.
- Nu, raspunde el, dar continua sa-mi fure din curte si din gradina.
Operatorul ii raspunde:
- Ne pare rau dar toate masinile de patrulare sunt pe teren. Incuiati-va in casa si vom trimite pe cineva cand se intoarce la sediu.
Georges multumeste, inchide telefonul si asteapta vreo de 30 secunde si suna din nou la Politie:
- Buna seara, tocmai v-am sunat putin mai inainte, sa va spun de hotii din curte... Nu va mai faceti griji si nu mai trimieti pe nimeni sa verifice. Tocmai i-am impuscat, si inchide telefonul.
In urmatoarele 5 minute, 6 masini de Politie, o echipa de tragatori de elita, un elicopter, 2 camioane de Pompieri, o Salvare si Seful Politiei locale erau la fata locului, reusind sa prinda hotii in flagrant delict.
Un politist ii spune:
- Credeam ca i-ati impuscat...
La care Georges raspunde:
- Si eu, care credeam ca nu aveti pe nimeni disponibil...


Noh, va las sa a bucurati de saptamana cea de pe urma.
 Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu