vineri, 8 iunie 2012

One more thing

In final, dupa lungi asteptari, dupa multe tanguiri si bocete, dupa momente in care ne venea sa cedam, am reusit!Am trecut cu bine de ultima teza din clasa a 9-a.Matematica s-o dovedit a fi picatura care a umplut paharul de cunostiinte de invatat pt scoala.De acum incolo, suntem ca si in vacanta.Sau cel putin astia care nu mai trebe sa raspundem pt marire de medie sau de'astea.No fuck to give!De acuma, scoala va fi mai prietenoasa, insa tot de acuma trebuie sa gasim activitati de facut pt momentele de plictiseala.De exemplu, de ceva vreme, la bio nu mai facem lectie ci repetam materia pt un ultim test.Deja am citit de vreo 4-5 ori chestiile alea...le stiu si fara sa vreau.Dar intrebarea este: dupa test, ce facem?
Azi am prezentat tema la TIC.Am avut de facut 3 pagini HTML, despre un subiect la alegere.Io am decis sa fac despre o trupa, mai exact, Rise Against.Nu o interesat-o pe profa chestia asta...pt ea conteaza doar sa vada ca te-o invatat ceva.Si io care speram sa o fac fana...
Tot saptamana asta am fost la concert la Horia Brenciu.Mda, nu tocmai genul meu de spectacol, insa am participat la un concurs unde premiul era o invitatie de 2 persoane la concert.Si am zis ca nu am cum sa castig...si uite ca totusi m-am inselat.Acuma daca as putea face asa si cu concerte la AC/DC sau Guns'n'Roses...Dar totusi, desi ma asteptam sa fie un dezastru total care sa imi afecteze permanent urechile, concertul o fost destul de placut, cu faze amuzante pe parcurs.Macar am ras bine pe gratis.Si bineinteles, mi-am facut poza cu legendarul cantaret si am pus-o pe facebook ca sa ma dau mare si io.Nu stiu de ce, dar am impresia ca Brenciu ii cam afemeiat... se poate sa gresesc, dar io nu mi-as lasa rudele de sex feminin la mai putin de 5 metri de el...mai ales daca is trecute de 18 ani si tind sa atraga sexul opus.
 Profa de romana o avut o mica criza saptamana asta.In sensul ca ne-o cerut un anumit lucru cand ne-o dat tema si apoi cand am prezentat-o nu o mai fost buna cerinta, si cumva noi trebui sa stim asta si sa facem dupa noua cerinta....probabil o fost o zi in care o uitat sa isi ia medicamentele.Asta nu ii asa grav, pt ca de la un om nebun nu te poti astepta la mai mult, insa profu' de engleza care ii perfect lucid psihic (cred) nu are scuza.Iar o facut pe prostu'....am avut de facut un exercitiu simplu si el o pus o intrebare, in timp ce citea raspunsurile la exercitu.Tin sa anunt ca intrebarea nu prea ave legatura cu raspunsul...insa eu am raspuns la ea.Si el o crezut ca rezolv exercitul...deci el nu isi ridica ochii din cartea aia cu raspunsuri! Era lipit de ea ca si superglue-ul de degete.Si m-o corectat desi nu avea de ce...acuma o ajuns la nivelul: Full retard.

Struggling
 
Standing alone, counting the grains of sand
That keep falling through my hourglass
The gap between us is getting larger
Day by day I’m felling weaker
Don’t know if I’ll be able to resist
Until there’s finally no risk
Until our worlds collide
And you can be mine.
We keep trying to impress
Yet we fail in the path of success
By now our hearts have tried
Anger, suffering
And they even cried
Yes, it’s true
There was also love too
Paid with the price of tears and blood.
It was love that kept us near
But can we survive
One  more time
The tragic fate our relationship is heading to?
Can we bear the feeling
That we have to hide
Every time it’s you and I ?
When we try to show them, or to make them care
Fate, the universe or merely despair
Enter the equation and ruin all our plans
And so, we’re forced to start again
I am crawling on my knees
Trying not to give up this fight
But sometimes
Sometimes…
I just want to cry!
I want to breakout
And run away in some distant land
That will shelter my distorted mind
And give me a reason to live again
No more worries
Not even stress, nothing to die for.
There I will finally put my soul at rest
Peace will be my teacher
And I will never leave her.
But then, one day
I’ll see your pretty face in a dream
And regret everything
Then I will run back
Hoping there’s still some time left
To fix my mistake
To embrace my fate
And face it together
Maybe not for ever
Maybe it will be even harder
But together we’re stronger
With you it’s better
At least, I’ll have someone near me
When I won’t be able to cope with it anymore
And if that someone is you
I can say I’m a happy and loved man too
My darling!



Si o inceput deja mita electorala! Deja se impart pungi, brichete, etc.Ba chiar se fac concerte  din partea partidelor.Se intrec cine aduce un artist mai smecher.Pana acuma l-o adus pe Smiley, pe Alex Veleam, Corina...si inca ceva artist...ideea ii ca se intrec acuma cine ii mai tare.Insa fac asta cu atata ardoare incat uita de chestiile legale...

 CHINUL
Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutorul educatoarei. Cu tot trasul si impinsul, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
- Doamna, dar sunt puse invels...
Intr-adevar, erau puse gresit... Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand cizmulitele au fost iar incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia. Insa atunci baietelul a zis:
- Cizmulitele astea nu sunt ale mele!!!
In loc sa tipe la el "De ce nu mi-ai spus?", educatoarea si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit sã il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus:
- Sunt cizmulitele flatelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi.
Acum ea nu mai stia ce sa faca... Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat:
- Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa poti pleca afara!
- Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pield...

Serus!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu