sâmbătă, 30 iunie 2012

Finally!

Oh, da!In final dupa atatea asteptari , atata plictiseala, atatea emotii si atatea alte chestii care inca nu au o denumire proprie ca se le pot insira, am scapat!Acuma, mai is cativa care cred ca dau BAC-u' sau aia care au practica de facut, dar partea importanta este ca am scapat.De atata bucurie o trebuit sa ma chinui sa imi fac timp sa anunt oficial si pe blogu' meu ca avem vacanta.Insa, vacanta nu o inceput asa bine pt toti.
De exemplu din cate am inteles, anul asta, la subiectele de la examenu' de romana pt clasa a 8-a nepriceputii care au facut facut subiectele au avut grija sa strecoare, culmea la ce mai simplu dintre exercitii, o adevarata intriga in lumea elevilor terminatori de generala.Cred ca atata valva nu s-o facut nici anu trecut pt BAC, sau noh, chiar daca s-o facut...cum truda sa compari BAC-u' cu examenele?! Chiar asa greu o fost sa verifice cineva subiectele alea, sa le dea la niste profesori sau io stiu....sa vada ce-i cu ele.Se pare ca da, o fost peste puterile lor...ei, pana la urma tot ei o dres-o si cumva o iesit cu bine si din situatia asta.
Un lucru pozitiv totusi pt inceputul asta de vacanta, o fost festivitatea de premiere de la C.N."Silvania".Daca rascolesc bine printre ale mele amintiri, nu gasesc vreo festivitate care sa se incheie in asa scurt timp.Pe langa faptul ca au dat dovada de un punctualism de neconceput ( o zis ca la 8:30 incep si la 8:35 deja vorbeau la microfon) s-o miscat asa de repede ca nici nu apucai bine sa vezi toti premiantii.Nu m-am asteptat la asa ceva.O fost probabil cea mai ideala festivitatea din cate am vazut.doar elevii si profesorii, miscandu-se la "foc" alert.Ce mai, organizarea suprema!
Tot un lucru bun, dar de data asta care ma priveste doar pe mine, ii faptul ca am fost invitat de catre ceva comisie de la inspectorat sa particip la ceva intalnire de'asta legata de arta si chestii, sa contribui  si eu cu cateva origami-uri.Acuma, pana prin 10 iulie cand ii expozitia trebe sa ma mobilizez si sa fac vreo 10 chestii ami interesante.Am noroc ca tema pot sa o aleg eu.Insa ocazia a venit intr-un moment in care m-am gasit in criza de hartie...asa ca, profitand de excursia de joi intreprinsa de mine si familia mea pana la Gradina botanica din Cluj-Napoca, am profitat de ocazie si am mers si pana in Polus.Acolo stiam ca este ceva magazin de papetarie mai bazat si am dat o fuga pana acolo.Dapai ca atatea culori si atatea feluri de hartie aveau ca habar n-aveai de unde sa incepi....dapai am luat ceva set mai cu multe culori si Doamne ajuta!Dar la iesire, trebe sa recunosc ca o fost putin cam ciudat sa ii vad pe altii ca pleaca cu pungi uriase de la diferite magazine, sau altii mergeau la Careffour dupa cumparaturile de zi cu zi si eu eram acolo, cu o plasa  cu hartie colorata in ditamai mall-u' din Cluj...noroc ca am luat niste fornetti ca sa inlatur senzatia.
Per total, pot zice ca vacanta o inceput bine, cu chestii misto.Nu am timp sa ma plictisesc asa tare ca si vara trecuta, pt ca atunci , dupa examene o fost cam liniste pe front.Trebe sa imi gasesc numa un program mai potrivit de somn...Ioi, si daca am noroc si fac rost de bani in timp util o sa ma duc la "Peninsula" la concert!

 A dead wizard
Would you cry if love would lose its meaning?
Will you die if the world will fall apart?
All alone in my fortress of stone-cold wishes
I stay and warn the dreaded traveler
I’m the one that never listens
To the sound of the fallen ones.
My poems speak of youth and times when life was something
In this moment of truth that’s filled with my shouting
Forgive me my brothers for I have brought the curse upon us
The spell that kills imagination, the source of all creation
In the dark age our spirits will halt
Run to the cliffs, it’s our last hope
Dive in the sea of regrets and fulfill your emotions
Find the beauty, the one from the garden.
She is our last, our dearest and our most precious
The one for whom the sweet piano plays its tune
And the harp sings with harmony
I had so much more to show the world
So many words unspoken…
Of love, of joy and happiness, of sadness
But most about my love.
I shall go now, goodbye and farewell
I’m sorry if I haven’t made you proud
No longer I am the wizard of words
The one that played with them like a child
For now I am too simple and ideal
No imagination or creation in my vision
To do what only dreamers see.
I leave my wasteland in your hands
Just as pure as your love for me
Save it, like you saved my life
When you first kissed me.

 La clasa. profesorul aduce lucrarile de la logica elevilor .Bogdan ia 3 si ii zice profului:
- Domnule, daca va pun o intrebare si nu stiti raspunsul la ea imi mariti nota?
- Da! Sigur!
- Ce e legal dar ilogic, ilegal dar logic si ilegal si ilogic in acelasi timp?
- Nu stiu!Zi raspunsul si iti dau 8!
- Faptul ca dumneavoastra aveti 65 de ani si sotia dumneavoastra are 22 este legal dar ilogic. Faptul ca sotia dumneavoastra va insala cu un amant mai tanar este ilegal dar logic. Faptul ca dumneavoastra ii mariti nota amantului sotiei dumneavoastra este ilegal si ilogic!


Serus si vacanta placuta in continuare!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu