duminică, 15 ianuarie 2012

Tomorrow, it begins!

Nuuuu!De ce? de ce? Deja s-o terminat 3 saptamani de vacanta?Dar mai aveam atatea de facut.Acuma o venit si zapada, deci putem merge cu sania, acuma incepeam si eu sa apreciez timpul meu liber.De ce o trebuit sa se termine deja?
Hmm....acuma asta e, n-ai ce-i face.Macar ne-am distrat cat a fost.Acuma urmeaza, sper, o perioada de cel putin o saptamana in care trebuie sa ne organizam din nou programul de somn.Vaii...si asta-i semestrul 2.Ioii, unifroma!Nu, numai asta nu!Vacanta de ce te duci si ne lasi asa?
Sa speram ca s-o ales un model fain.Astazi o fost ziua lui Mihai Eminescu, stiati?Lasa ca nici io n-am stiut, atata ca am ascultat la radio.Mda...daca ar fi trait acum ar fi avuuuuttt....162 de ani!No, nici nu-i mult.Abia astept sa vad ce colegi noi o sa ne vina.Si sa vad ce expresii o sa aiba profesorii cand o sa vada ca m-am tuns.Si excursia din 26-28 ianuarie.Vai cate si mai cate.Plus ca maine ii prima mea zi in echipa de radio a scolii, deci pot sa fac pe DJ-ul.Sper sa gasesc muzica buna...
My remedy

Don’t go away from me
You’re my only remedy
My cure that keeps me alive
In this sick, painful and distortioned life.
I keep telling me
Don’t worry you’ll be free
You’ll away
And then you’ll fade…
Just like those dreams
That we don’t believe
When we wake up
And face again, reality

Oh Agony, let go of me
I want to see
Life without misery
Just a minute with me
And then I’ll be….
Forever free

The walls get closer
And I need her
Just give me morphine
And say goodbye
I’ll walk my way
And stay the same
There is nothing to see
In this world for me
My heart is empty
My soul is craving
For the taste of that sweetness
That lies in the deepness
Of our perfect lives
That are filled with lies.

Oh agony, what are you doing to me?
I can’t bear no more
The pain the torture
I want to go
Just let me be
In this bottomless sea


Now I say goodbye
But please don’t cry
Remember me
Like I used to be…

To war
Up on the edge of darkness
The oath of Odin roars
And into the depths of the fearless
You can see a very brave soul.

Up ahead is the castle
Where the beautiful maiden is
And the one that wins the battle
Will soon be her king.

Brave warriors fasten their shields
And sharpen their swords
The plates of the armor are ready
Our horses do not fear this war.

The moon is our guidance
The stars are lighting the road
You think this is a nightmare
But it’s much worse.

The devils of Hell are sleeping
The angels of Heaven stay calm;
Nothing can stop us
Into the battle we go.

The air is filled with terror
The ground is soaked with blood
It’s our time soldiers
May the gods have mercy on our lifes!
 Telefonul poate ucide...
Ţrrrrrrr! Trrrrrr! (telefonul)
Fetita ridica receptorul:
- Alo?
- Buna, scumpo; sunt eu, tati. Mami e cumva in apropierea telefonului?
- Nu, tati, mami e la etaj, in dormitor, cu unchiul Paul.
Dupa o scurta pauza, tati zice:
- Dar, scumpa mea, tu nu ai niciun unchi Paul!
- Oh, ba da, am, si el e la etaj, in camera cu mami, chiar in acest moment.
O alta scurta pauza.
- Uf, bine atunci, vreau ca tu sa faci ceva pentru mine: lasa receptorul pe masa, alerga la etaj si bate la usa dormitorului si striga la mami: "Masina lui tati tocmai a intrat în parcare!"
- Bine, tati, doar un minut.
Cateva minute mai tirziu, fetita vine inapoi la telefon.
- Am facut ce mi-ai spus, tati.
- Si ce sa intâmplat, scumpa mea?
- Ei bine, mami s-a speriat rau, a sarit din pat fara nicio haina pe ea, a inceput sa alerge in stanga si in dreapta tipand, apoi s-a impiedicat de covor, s-a lovit cu capul de masa de toaleta si acum zace nemiscata!
- O, Doamne! Si ce poti sa-mi spui despre unchiul tau, Paul?
- Si el a sarit din pat, fara haine pe el si el s-a speriat rau si a sarit pe fereastra din spate direct in piscina. Dar cred ca nu stia ca saptamana trecuta ati scos apa, ca sa o curatati. S-a lovit de fundul piscinei si cred ca a murit.
O lunga pauza.
O pauza si mai lunga.
O foarte lunga pauza, apoi tati spune:
- Piscina zici? Ăăăăăă.... Aveti numarul 486-5731?
- Nu, cred ca ati gresit numarul.
Ei, acuma urmeaza greul.Da doamne sa putem trece si peste asta!

Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu