miercuri, 16 noiembrie 2011

What to do next?

Azi am terminat serialul ,,Doctor Who''....a fost un drum lung si plin de nopti nedormite, dar in final s-a dovedit ca a meritat.Finalul a fost fantastic, incredibil si chiar uimitor.Nu stiu sigur daca o sa mai faca si alte episoade, insa daca mai fac sigur ma uit.Dar acuma, bine intrebarea: ce sa fac?
Pana acum daca nu aveam ce face ma uitam la ,,Doctor Who''.Dar acuma ca l-am terminat.....la ce ma mai uit?Poate ca o sa incep Prison Break sau ceva.Eh ce conteaza.Oricum intai si intai o sa iau o mica pauza de la atata uitat la seriale online si o sa ma concentrez ceva mai mult pe scoala.Pentru ca vinerea asta am prima teza, plus ca vineri ii balu' deci o sa am ocupatie.Ce fericire pe mine.
Si din semestrul II ne pun sa purtam uniforma:((.....Oroarea se abate asupra libartatii de exprimare.O sa purtam haine fitzoase si enervante!Poate ca iarna e bine ca macar ne mai tin de cald, dar vara?!O sa ne coacem si suc propriu la 30 de grade!Plus ca o sa trebuiasca sa o schimbam in fiecare an, pt. ca ma indoiesc ca o sa ramanem asa de ficsi pe toata durata liceului.Si partea cea mai naspa ii ca daca nu o purtam nu ne lasa in incintaq liceului chiar daca avem ecuson.WTF?!De ce tocmai acum regula asta?De ce fix cand am venit si io la liceu?Nu mai puteau sta 2-3 ani?O sa aratam toti la fel.O sa fim ca si o masa mare si compacta de elevi identici.Singura diferenta o sa fie inaltimea si freza....oh, si incaltaiile!AH, am gasit!Inca pot purta bocancii....hehe.Is curios cum o sa arat totusi.Probabil extrem de foarte ciudat.Oh, si maine trebuie sa ma imbrac frumos pt. spectacolul de la romana.FUCK!Asa nu-mi place cand facem chestii de'astea si ne pun sa ne imbracam simandicos.Prea multa eleganta.Makes me sick.In fine....o sa indur eu cumva.Sper.


Serus!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu