duminică, 10 iulie 2011

Still alive....

Ok ...deci vreau sa incep prin a-mi cere scuze ca am absentat  relativ mult saptamana asta, dar am avut ceva de discutat cu unu' din Tg.Mures.Era vorba sa facem un schimb intre iphone-ul lui si ipodul meu...dar pana la urma totul s-a dovedit a fi o farsa sau cum zic romanii:,,TZEAPA!''
Sper sa nu mai am de-a face cu el sau altii de tipul lui.Dar totul a trecut si s-a incheiat cu bine.Pana la urma am ramas cu ce aveam si am ajuns la concluzia ca asa e cel mai bine.Intre timp am incercat sa vad daca nu au aparut rezultatele privind repartizarea pe licee la judetul meu....si ghiciti ce: nu au aparut!Dar din cate am inteles ar trebui sa apara pe 12 seara pe net, si in 13 la scoli.Sper sa aiba dreptate.Dar si mai mult sper sa intru acolo unde mi-am propus.Pana atunci am decis sa mai imi imbogatesc garderoba cu ceva tricouri de pe aici.Nu e pt. oricine...dar din fericire au exact ce imi trebuie.
Aaa da...era sa uit.Am mai reusit sa fac ceva scrieri ,,marete'':

Oh my angel,my love
Your love completes me, fills me with joy
It makes me
Want to fight
So that I can see
You through the snow
But it seems that the cold in your soul
Can’t be removed with my hugs and love from my soul
Oh,but maybe tomorrow your heart
Will let my heart join her
And my hand
And yours
Shall be together
And then the sun will rise up on the sky
And your soul will be healed again.
Nu-i chiar asa de lunga sau de impresionanta dar hei: am compus-o fugitiv, pe masina.Anyway sper ca va distrati in vacanta si ca aveti planuite multe excursii pt. ca eu sigur am.Distractie palcuta !


Serus!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu