joi, 21 iulie 2011

Just a little bit more

Deci ieri am hotarat sa ma duc intr-un final sa ma inscriu la liceu.Am ales sa ma duc la stiinte ale naturii, in mare parte pt ca as vrea sa ma duc la medicina si de acolo spre ceva job cu multi bani :D.....si pt. ca nu vreau la filologie iar la mate info nu mai am chef sa invat.Anyway....acolo am fost intampinat de doua doamne sintre care una bruneta care parea destul de sociabila si care a vorbit cel mai mult pe durata intalnirii.Cealalta doamna( o blonda sau ceva de genu...) se tot uita la mine si la tricou' meu (era unu destul de ciudat) si parca atunci cand se uita la tricou i se bloca creieru.Era ceva gen: o.O...btw. mi-o ajuns tricourile: they're f*****g awesome!\m/
Si in timpul asta cat am absentat de la blog am reusit sa ma hotarasc cu ai mei unde vom merge in vacanta asta.Pt. vara asta am decis sa mergem pe litoralul marii negre (cel romanesc ca sa mai stimulam economia).Si anume pe undeva pe la corbu sau la navodari.Acolo,credeti-ma,desi nu ati auzit de locurile astea ii mai curat ca si la mamaia sau altundeva.Plus ca poti merge cu cortu'(pt cine e interesat).Asa ca astea fiind stabilite plecarea a fost stabilita pt data de umm...cred ca 1 august sau ceva de genu'.
De asemenea am reusit sa imi gasesc o pereche de casti ca lumea pt. ipodul meu, ca deja alea a lui erau pe jumatate rupte de atata folosire...saracu'.Trebe sa il umplu de muzica saptamana asta ca presimnt ca o sa am nevoie pe drum.Sa aveti vacanta placuta in continuare (sau concediu) sau ce vreti voi numa sa fie cum trebe.


Serus!....

Un comentariu:

  1. Tudor ce ai crezut ca la stiinte nu ai de invatat? ;)) O sa vezi tu ca o sa saturam noi de atata invatat si o sa bagam picioarele in ea de medicia:)) in fine ne descurcam noi cumva:) Carmen

    RăspundețiȘtergere