duminică, 29 mai 2011

Zi trista

Azi se poate spune ca a fost o zi relativ trista deoarece azi se implineste un an de la moartea unchiului meu(am putea spune a unchiului preferat)....in fine....sa trecem peste asta.Navigam ieri pe internet asa, fara o tinta anume...si dau sa intru pe www.youtube.com.Acolo asa din plictiseala scriu,,Tulcea'', in bara de cautare.Ce sa vezi?Un video cu mine si cu ceilalti care am fost la olimpiada de educatie tehnologica din 17-21 aprilie 2011....Si  atunci asa mi s-a facut un dor de clipele acelea...cand nu eram acasa...cand eram aproape de Dunare, cand aveam soare la discretie....Ahh ce moment de melancolie am avut atunci...In fine..ase se intampla cand iti place undeva.Uitati aici ii videoul...Sa vad daca ghiciti care sunt eu.(un indiciu:is in clasa a 8-a).



Cam atat..:D

Un comentariu:

  1. zi si tu ca ti-e dor de cat te stresam : 'Tudor,vii la televizor?' 'Tudor,ii chemi pe baieti?' =))))

    RăspundețiȘtergere