luni, 30 mai 2011

Tulai doamne!

D'apai sa vedeti ce s-o intamplat azi....Mare minune mare!Ne-o adus albumele foto de sfarsit de clasa  a 8-a.....deja se implinesc vreo 2-3 luni de cand ne-am facut pozele.Atata le-o amanat si le-o rasucit aia de la laboratoru' foto pana ne-am nervat si am facut pe dracu-n 4 sa ne dea odata albumele.Bine ca s-o terminat si cu asta....Numa ca  amu trebe sa si scriem dedicatii.....apai adu si du alvumu'....,,da-mi si mie sa scriu, da markeru' sa iti scriu dedicatie''....si tat felu' de discutii de genu' o sa fie....Las ca o sa trecem cumva si de asta...Aaa...era sa uit.Tot azi ne-o venit simularile la mate.....deci am fost surprins sa aflu ca am luat 10 fix!...Am ramas ase'...perplex cand am auzit...Ase' de bine mi-o parut ca colegu' meu Rares(unu care sa da mare destept si smecher) o luat 9.5......Atata cred ca l-o racait la stomac cand o aflat ca mi inferior.....Apai zile deastea sa tat fie...



Cam ase'..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu